Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
hej!
Nu e jag opererad!! tänkte bara gå in här o säga att allt gick bra!!
MEN jag har så frultansvärt ont!!!!!!!
Sover mest o äter mina tabletter.
skriver mer sen orkar inte nu pga av smärtan!
Men Glad midsommar alla!!
puss o kram
Jojjsan:
Hej hej!
Så kul att operationen gick bra. Jag tänkte bara trösta dej med att jag också hade fruktansvärt ont och gjorde inget annat än sov de två första dygnen, sen vände det för mej
Det är värt det, tro mej
Hoppas att du blev nöjd med resultatet!
Lycka till & Krya på dej gumman!
GRATTIS jojjsan!!! Smärtan går snabbt över! Håll ut ett par dagar ;)
Blev du nöjd? hur mkt och vad la du i?
gokram tjejjen!
Jojjsan:
Gratulerar till de nya brösten.
Du kommer snart känna dig bättre, det lovar jag, de första 2 dagarna är jobbigast.
Hur mycket och vad la du in?
Blev du nöjd?
Kram Pernilla!
Hej allihopa!
Hoppas att ni har en skön midsommar!
Hur fort efter op kan man börja motionera? typ powerwalk? Jag är van att gå minst 1,5 mil / dag och blir galen av att inte få göra något!
Jag opererade mig den 9 juni på Läkarhuset i Uppsala, det gick jätte bra Marianne B är jätte duktig och kan sin sak. Man kan känna sig trygg med henne.
blomman27, sliQ o pernilla 25
Tack så mycket!!
Mår liiiite bättre idag men har fortfarande ont som tusan! varje andetag gör det ont typ..hade förväntat mig det värsta men den här smärtan var svår att föreställa sig!
Jag har ju inte sett brösten än..har ett förband runt dom som trycker ner..men imorgon får jag ta bort det så då får jag se hur dom ser ut! spännande! lite läskigt bara man vet ju inte alls hur d ser ut där under! Men dom sa efter operationen att dom blev jätte fina o inga kanter som syndes
som det e just nu så tycker jag att storleken e helt perfekt!! när jag ser från sidan osv..men e lite orolig att dom blir mindre när jag tar bort förbandet..
jag la in 350 ml gelehallon, anatomiska
många kramar!!!
Jag tycker då att det gjorde ont i mer än 2 dagar! Jag hade svinont i 2 veckor! Men nu känns det hur bra som helst!
Jag gjorde ca 270 i vardera, droppformade gelehallon. Ångrar det inte!
Blomman 27, jag fick inte träna på 3 månader, men jag antar att promenera kanske man kan göra något tidigare.... När jag började träna så startade jag med simning, det funkade bra. jag har hört att man kan få problem om man tränar för hårt.
Grattis jojjsan! Vad roligt att det gått bra :) Härda ut o ta dina piller, vila om du behöver. Kram loppalina