Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej Tjejer!
Ser att ni haft fullt upp härinne :)
Min pappa blev sjuk i fredags så jag har haft fullt shå me dhonom :(
Kicky o Blomman 27: ad roligt att höra att ni mår så bra :) Precis som ni beskriver mådde jag oxå. Rätt skönt faktiskt att slippa vara helt sängliggande.
Jengirl: Jag tyckte att det tog väldigt lång tid för tuttisarna att bli mjuka. Kan till o med fortfarande idag i vissa lägen att mina känns hårda :?
Jojjsan: Lycka till imorgon jag skall hålla tummarna för dig ;) Hoppas att du blir nöjd med dina nya behag :D
Kram Loppalina
Jojjsan :
Jag blev opererad på victoriakliniken av dr charles randquist.
Det är så härli känsla när man får se dom för första gången!
Good luck tomorrow!
loppalina :
Hoppas att det inte är ngt allvarligt med din pappa!
Ha det bra alla :)
Skriver nog inge mer i denna tråd då jag märkt att vissa jag försöker få kontakt med inte har lust att svara ...synd!!!
jag tackar verkligen alla för dom svar jag har haft frågor om m.m
plus att som andra skriver man går vidare med livet nu när det är gjort.
men.. jag hoppas att alla som har operationer framför sig verkligen blir nöjda och glada vilket ni kommer att bli
och ett STORT lycka till till allihopa.
och TREVLIG SOMMAR allihopa!! Kramar i massor!!
Tack så mycket alla!
känner mig lite spänd nu o har fått huvudvärk också ska lägga mig snart så jag kan varva ner lite..
Skriver här igen så fort jag orkar!!
tack ännu en gång för allt stöd o alla tips!
Kramkram!!
Annika72
Inte behöver du skriva så..??????
Visst har vi alla lust att svara.. men det kanske inte just passar sig till den frågan du ställer, om du förstår vad jag menar? Alla har vi här fullt upp med våra egna tuttar, och jag kan hålla med om att man FÖR EN GÅNGS SKULL kan bli lite egoistisk när det gäller en själv. Om man då formulerar sig som du gör att man inte har lust att svara, så tror jag du har fel. Man scrollar bara dit och tar sig till sig det man mest är har med att göra så att säga. Inga angrepp här inte tack..
Kram på dig
Jengirl :
då bidde det ett inlägg till....
jag reagerade mest på att jojjsan inte ville svara tillbaks på mitt inlägg som jag skrev då hon tog illa upp!! det gjorde mig både arg å lessen va ju inte meningen å såra henne,det va ingen annan det gällde. Förstår till 100% det du skriver visst blir de många inlägg å läsa så man svarar ju inte alla men märker en viss...............
skitsamma ville bara att hon förstod att jag inte ville va elak poängen va att hon ska opereras imorgon då jag ska upp å ta bort stygnen kunde va kul å se ansiktet på den tjejen de va de enda!!
kra!!
Annika72
Tråkigt att du känner så....
Det kan ju faktiskt vara så att jojjsan har missat ditt inlägg?!
Jojjsan:
Har tänkt på dig och hållt tummarna för dig idag, hoppas allt gått bra.
Ser fram emot att höra från dig så fort du känner för det.
Hoppas du är nöjd med dina nya boobisar.
Kramisar Pernilla25.
sliQ:
Hur känner du dig nu? känns det bättre?
Om jag inte hinner titta in här imorgon vill jag passa på att önska er alla en trevlig midsommar!!!
Hej Linslusen!
Ja du tyvärr så är det inte så bra med honom :( Tack för att du frågade :)
Annika 72: Vad tråkigt att du tycker så :( Hur gick det med att ta bort stygnen? Jag hade självupplösande så jag vet inte hur det funkar.
Kram till er alla