Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Jojjsan :
Hej Hej :)
Jag har bara fått positiv respons från alla jag känner som vet om det, hela min släkt vet om det, mina vänner osv.
Jag vet hur d känns att man ÄNTLIGEN får uppfylla en önskan som man har önskat såå länge o det händer verkligen snart...det är en härlig känsla. Visserligen hade jag bröst när jag opererade mig, hade en vanlig b-kupa, har aldirg gillat ina bröst, men nu ÄLSKAR jag verkligen dom, är så stolt!
Försök o berätta d för din pappa, kanske inte så kul för honom å vet efteråt, jag väntade m o säga det till mina storasyster o hon blev otroligt sårad eftersom hon sa tänk om ngt skulle ha gått fel osv...Försök det e svårt men det är värto göra d.
Ha det bra :)
kram!
Lemon och Isla;
Ert inlägg från 6 juni:
Jag har också gjort både förstoring och lyft. Jag opererades i tisdags på Victoriakliniken. Charles lade mitt snitt runt bröstvårtan och sedan under bröstet. Från början tänkte han göra ett ankarsnitt och dra ett snitt från vårtan och nedåt, som jag tror är det vanligtast vid lyft och förstoring. Men före operationen sa han att han skulle lägga snittet under i stället. Det kommer att bli väldigt snyggt! Syns era ärr mycket? På de bilder man sett på de som gjort ankarsnitt så tycker jag inte att man sett nåt ärr. Jag är jättenöjd med mina bröst. Det är tredje dagen idag och de är lite spända, hårda och ömma, men jag tror inte att de är så svullna. Hoppas att de inte krymper så mycket för jag tycker att storleken är perfekt nu! Just nu känns det som man har värsta mjölkstockningen, som om man skulle vilja amma så det spända försvinner! Samma känsla som när man hade mjölk i brösten och inte hade ammat på ett tag. Vi skojade hemma om att jag kanske skulle prova att pumpa ur dom; kanske kommer ut hallonsaft eftersom jag har geléhallon...?
Blomman27:
Kicky!
Jag gjorde också lyft+förstoring på VK.
Hur mycket la du in?
Jag la in 270 cc och hade en B-kupa innan!
Jag fick inte lägga i mer än 270 för Charles.... Jag är 176 lång och väger 57 kg
ISLA, KICKANF, ALFGIT, LOPPALINA MFL.
Hej på er tjejer! Är allt bra med er. Det verkar som "vi" inte är på tråden så mycket längre, men jag går in och kikar varje dag . Man kanske inte har så mycket att skriva längre, nu när man börjar känna sig helt återställd.
Hoppas allt är bra med er..
Och jag önskar alla en RIKTIGT SKÖN SOMMAR!
Kram
vem är alfgit??? :-d.. algit ska det stå
hej alla! har varit inne å kikat dagligen men inte lagt in nått.
har en berg å dalbana m tuttarna men nu börjar d släppa.
ligger en hel del vätska bakom ena inlägget, ca 1, 5 dl, men nu börjar d sugas upp och iom det så kommer lite känsel.
det har stasat å domnat. uuuh vad jobbigt. desutom så HOPPAS jag innerligt att jag får behålla nått av sizen.. ibland ser dom så ynkliga ut å just nu jätte fina. så om ett par veckor vet jag väl hur det blir...
blomman27: när opereades du? hur mkt hade du innan?
kram alla!
Heej tjejer!
Jag kikar oxå fortfarande in här dagligen! ;) Mina tuttar är på plats sedan sex veckor imorgon! Jag är nöjd måste jag väl säga. Ibland tycker jag att dom är små men det beror på vad man har på sig plus att man har blivit lite "blind", man ser inte riktigt själv att dom faktiskt är tillräckligt stora! ;)
Gnägget!
Mina hallon mjuknade ordentligt efter 3-4 veckor. Det blev stor skillnad mot tidigare. Mina var oxå verkligen fasta/stela men nu känns dom mycket bättre!
sliQ:
Hej hej!
Tråkigt att höra att du har haft problem med dina skönheter, men bra att det börjar bli bättre!
Jag opererades nu i tisdags, alltså 3 dagar sedan, så mina är fortfarande mycket svullna.. jag hoppas att de krymper lite iallafall när svullnaden har lagt sej för just nu är dom rätt enorma, men jätte fina!
Jag hade liten b-kupa innan(70B), nu skulle jag tro att det blir D eller E...
Hur längesen opererades du, tycker du att de har krympt något sen första dagarna?
Kram på er allihopa och hoppas att det går bra med era boobisar!
Electra03;
Jag lade in 235 cc. När jag velade bestämde Charles åt mig att det skulle bli perfekt. Och det blev det! De är jättefina och lagom stora. Jag är 157, väger 49 kg och hade liten A-kupa innan. Vet inte vilken kupstorlek jag har nu, men de är precis som jag ville ha dom i alla fall! Charles har en otrolig förmåga att se innan hur slutresultatet kommer att bli. När blev du opererad?
Är det någon annan som upplevt att ni känt er svullna på andra ställen än brösten första tiden? Jag tycker att min mage svullnar, kanske av tabletterna eller att man inte rör sig så mycket, vet ej. Jag är ju van att röra mig mycket varje dag (har egen häst och rider varje dag) så jag är inte så van att vara så här stilla.