Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Annika72 :
Jag har också haft svårt o komma in här under dagen idag! Skumt...!!
Här var det tyst!
Ingen här idag??
Blomman27;
Hoppas allt gick bra för dig och att du blev nöjd med dina nya bröst! Jag hann aldrig träffa dig igen innan jag åkte. Jag är jättenöjd och tyckte att alla var underbara på Viktoriakliniken, både Charles och alla medarbetare! Nu är det 3:e dan, jag kom hem igår eftersom jag sov över en natt på kliniken. Det tyckte jag var jätteskönt, man blev ompysslad och kände sig trygg. Det spänner och drar och gör ju ont, men om några dar är det värsta över tror jag. Det är bara att ta sina tabletter och vänta..... Igår några timmar efter att jag kommit hem åkte jag med familjen och handlade, men det blev för tufft. Jag hade ont och var så trött efter det, så idag ska jag bara ligga och vila. Vet inte om någon av er andra som var på Victoriakliniken i tisdags den 14:e läser den här tråden, men om ni gör det så hör gärna av er och berätta hur det gått för er! Kram på er alla så länge!
Hej tjejer! Ni som har gelehallon, blir de mjukare efter ett tag, en vecka sedan min op, och de är väldigt fasta!
Hej Kexet;
Såg ditt inlägg från 5 juni där du frågade om någon fått utslag av den vita tejpen ovanför brösten. Jag opererades i tisdags på Viktoriakliniken, och på onsdageen fick jag en varblåsa precis under en tejpflik. Ringde till VK och de sa att det var en reaktion på klistret. Jag skulle ta bort tejpen och använda en riktigt tajt t-shirt som trycker ner brösten i stället. Blåsan kommer att spricka, men det är bara att låta den vara. Så det händer nog då och då att man reagerar på limmet.
Kicky!
Hej hej!!
Jag trodde också att vi skulle hinna ses och få kika lite på varandra men tyvärr..
Det slutade med att jag valde 360 och jag kan säga att just nu så är dom gigantiska!! Men jag antar att dom blir lite mindre när svullnaden har lagt sej.
Jag förstår precis vad du menar med att det blev för mycket att vara och handla, jag tycker att allt är jättejobbigt just nu.. vill helst bara sova... jag har svårt för att få i mej mat också så därför mår jag illa av alla tabletter... men men... hoppas att det blir bättre om några dagar "vill man bli fin får man lida pin"
Blev du nöjd med storleken, du var ju lite orolig för att dom skulle bli för stora?
Är dina också stenhårda än?
Stor krya på dej kram // Anna
Jojjsan:
Jo, jag har op mig, 1 vecka sen i tis. Ska ta styngnen på måndag, längtar!
Det är jättesvårt, vet inte hur/vad jag ska säga. Han brukar alltid titta snett om man ser ngn på stan som op brösten och kommentera: Titta på den där!! tex.
Gnägget:
Jag har oxå geléhallon, lite mer än 1 vecka sedan min op. Mina är fortfarande fasta men de har blivit mjukare än vad de var tidigare. Blir nog bättre med tiden.
linslusen:
ah men då hann du inte tänka så mycket innan då om det gick så snabbt allting!
hehe skulle nästan kännas skönare!
mm man grubblar mycket nu..mest om hur resultatet kommer bli osv..
Hur reagerade din omgivning när du e så pass ung?
alla mina vänner e såå stöttande för dom vet hur pass mycket jag vill det här o hur länge jag har pratat om att jag vill ha bröst!!
Tack för dina uppmuntrande ord!!
känns mycket bättre o veta att andra också har kännt sig orolig innan operationen..
För det här e verkligen ett jätte stort steg för mig! Nåt jag har drömt om hur länge som helst men aldrig trott att jag skulle våga genomföra!
Kram!!
Pernilla25:
grattis till dina nya behag då! hehe eller vad man nu säger!
Hur känns det en vecka efteråt då? ont fortfarande?
Jag var såååå nära att ringa till min pappa ikväll o berätta! men fan jag vågade inte! det tar emot på nåt sätt..
men min syrra skulle berätta lite försiktigt för honom om han ringde henne..hehe så hinner han smälta det lite tills när jag pratar med honom sen!
du har ingen annan som kan berätta det för honom då?