• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • linslusen

sliQ :

Jag tog bort mina stygn efter 4veckor och mina ärr syns inte alls.
    Så jag tror det är ganska olika vad man har för läkkött osv :)

• Kiaaa

linslusen

Hej,
    Jag är lite nyfiken på vilket märke dina runda implantat har och vad du är för längd, och vilket bröstmått du har.
    Funderar själv på att välja runda gelehallon men jag trodde inte viktoriakliniken gjorde sådana.
    Får man fråga vad du betalade för dom och vart du lade ärret?

• Moniz83

Hej tjejer, vilken bra sida man hittade här då :)
    har länge gått och funderat på att göra en bröstoperation men det är väl mer nu på senare tid man börjat fundera lite mer seriöst. Verkar så svårt att verlkligen hitta en seriös klinik, och hur vet man att dem är seriösa? ngn som har erfarenhet från ngt bra ställe i sthlm?

• linslusen

Kiaaa :

Hej Hej :)

Jag kollade precis på mina papper och det står CMH vet ej om det e märket(?)Leverantör är iallafall axel ericsson tror det flesta är från dom.
    Jag är 159,56, och runt omkring har jag för o vara exakt 72cm.
    Jag la in 460cc, fick en stor D-ddkupa med det.
    Är mycket nöjd.
    Ja la snittet under bröstet, o jag betalade en massa pengar :)
    Runda geléhallonen är billigare än anatomiska iallfall på victoriakliniken.

Ha det bra :)

• Pernilla 25

Moniz83:
    Välkommen hit!!!
    Detta är verkligen en helt underbar sida där man får svar på sina frågor, tips och idéer. Kommer själv från skåne så ngn klinik i sthlm kan jag tyvärr inte hjälpa dig med.

• Pernilla 25

Nu ska man snart iväg och jobba och efter det är det dags att ta styngnen. Är lite nervös, tänk om det inte läkt som det ska. Jag är nog bara lite nojjig, ser säkert jättefint ut.

• Joanna/Nojsan

Hej Alla och Moniz83:

Hej! Jag ska operera mig om tio dagar! Hjälp!! Ska göra det på Kirurgcentrum, Linnegatan i Sthlm... Får väl rapportera efteråt om det var nåt bra ;o)
    Känns fortfarande helt overkligt att jag ska göra ngt sånt här...
    Men snart är det gjort......

• Swing

linslusen: Du har implantat av märket McGhan, tillverkade av Inamed.com. Svensk generalagent är Axel Ericsson. CMH står för runda geléhallon. C står för circular, M är projektionen (hur mkt dom putar ut).
    Detaljinfo om implantatens mått och storlekar hittar man under www.inamed.com

• Moniz83

Joanna/Nojsan:

Hej!

åå va kul för dig som kommit så långt att du bokat tid, hoppas de går bra för dig! och ja du måste berrätta sen om hur det var där :) Jag är rädd för komma till ett ställe som bara är ute efter att tjäna pengar å sen skiter i resultatet.. vad ska du ta för implantat och vad kommer det kosta? kommer du få ngn garanti?

• Kiaaa

Swing

Hej,
    Vad har du för bröstomfång?
    Du har ungefär samma mått som mig (168, 57 kg), vad jag kommer ihåg...

Verkar lite konstigt att din läkare inte ville lägga in mer än vad du fick....hmmm... försöker lista ut varför *S*
    (Börjar snart komma fram till ett beslut )

Svar på tråden Bröstförstoring