Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
linslusen
Ja det känns otroligt skönt nu! berättade för min bror idag också o han tog det också bra..men det visste jag nästan att han skulle göra!
jag ringde faktiskt till kliniken idag för o få reda på vilken profil jag skulle ha (visste inte det innan) o jag ska ha hög profil. pga att jag har sån liten tunn byst så det måste fylla ut på övre delen på bröstet, var förklaringen jag fick
men det låter rimligt..så jag hoppas det blir bra! men om jag ska va ärlig har jag inte så stor koll på det där med profilerna, vad det är egentligen?
Vad har du för profil?
ja du, värmen..vill jag inte ha nu kan jag säga haha vill ha regn!..känns inte så kul o ligga nyopererad om det e varmt o svettigt..men men det blir nog bra ändå
Jojjsan :
Jag har också hög profil på mina implantat, dom putar ut lite mera, jag har runda geléhallon. Nej Nej ,inte regn, hoppas på ännu mera värme, fast oandrasidan så jobbar jag varje dag så det är inte så kul när man inte får ta del av värmen. Men men, jobba måste man :)
Bor du i uppsala eftersom du ska operera dig där?
Ha det gott :)
Idag ska jag på återbesök. Det är nu en vecka sedan operation. Jag tycker att det har gått bra. Har inte så ont längre, men det spänner och drar ordentligt. Jag fick tillbaka känseln bara några dagar efter op. Inte i hela brösten, men i vårtorna och på ovansidan av brösten. Trodde nog dom skulle vara bedövade längre än så eftersom jag gjort ett lyft också.
Blomman27:
Hur gör du med återbesöket? Måste du åka ner hit igen? Och sedan även på andra återbesöket? Blir långt att åka för dig flera gånger. Hur mår du? Blev du nöjd med storleken?
Jojjsan:
Ska du opereras i morgon?
Lycka till! Det kommer att gå jättebra, och du kommer att vara så glad efteråt!
Kicky!
Så skönt att höra att du mår bra! Det är precis samma för mej, har inte ont längre men som du säger "de spänner och drar"
Jag åker ner om två veckor för att ta stygnen, och sen på 6 mån kontrollen.
Jag skulle säkert kunna ta stygnen själv men det känns säkrast att låta Dr. Charles få titta på skönheterna
Jag är verkligen super nöjd! Är glad att jag ändrade mej i sista sekund och tog större! Tycker att nu när svullnaden har lagt sej så är dom inte så stora längre Men jag tror att man ganska fort blir "hemma blind" och vänjer sej oavsett hur stora man skulle ha gjort..
Dr. Charles på Victoria kliniken är verkligen super duktig på att se och förså vad man är ute efter!! Tusen plus till honom!
Hej hej!!
Imorgon smäller det!!!
Det känns sååå overkligt!! svårt att föreställa sig att JAG ska göra det här! kommer nog inte fatta det här förns jag ligger på operationsbordet!
linslusen
ah ok putar dom ut mer på övre delen på bröstet eller bara allmänt om du förstår vad jag menar?
Japp jag bor i Uppsala! vart bor du någonstans da?
Kicky!
Tack så jätte mycket!!
Gnägget
Jag har gelehallon, mina är ganska hårda
fortfarande och det är snart 2 mån sen min op. Men dom säger ju att det tar 6 mån innan man ser slut resultatet. Så man får hoppas på att dom mjuknar lite mer.
Jojjsan
Lycka till i morgon!
Jojjsan:
Lycka till imorg!!!!
Kommer att gå jättebra ska du se.
Kram Pernilla25!
Jengirl och Pernilla25!
ååh tack så mycket tjejer!!
Tänk imorgon den här tiden har jag mina bröst!!! ska operera mig på morgonen..
Kommer inte kunna sova nåt inatt! Men jag får ju sova sen så det e väl lugnt
Idag har jag städat o städat..o pysslat..hehe vill att allt ska vara perfekt tills imorn!
Jag lägntar tills allt det här e över så man kan slappna av nån gång! men snart så
KRAM!!
Jojjsan
Hej Hej :)
dom putar ut underifrån som en liten "bulle" svårt o förklara samt uppifrån.. :)
Jag bor i Södertälje. så jag hade nära till kliniken, tog ca 15min o åka dit :)
Jaha da... Då får man Önska dig lycka till imorgon, det kommer o gå fin font ska du se, imorgon kommer du o ha nya bröst weii hihi..:)
Stort lycka till!
kram!
Heej linslusen!
Tack tack!
haha ok det var lite svårt att förstå..men jag får ju se själv snart så
Det ända tråkiga är att jag kommer ha ett förband på brösten..så jag kommer inte få se hur dom ser ut imorn..ska ta bort det själv efter fyra dagar så DÅ får jag se dom!
ah ok vilken klinik opererade du dig på? (du har säkert sagt det men jag har glömt bort)
Kramar!