• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Hahaha..

Gable: Jag är BT beroende med och hade otroligt svåååååååååårrttttt att hålla mig borta igår... men jag förlorade mot mina egna mål :( heheh... aja...

Jaaaaaa..... om två timmar får jag gå på trädgårdsmässan med svärmor... Hahahah.. har skrivit det i alla trådar Tycker om att gå på mässan då man får så mkt inspiration osv.. vem vet.. man kanske snappar idéer om ngt till bröllopet??

• mammacatta

jag bara läääängtar rill vårmässan här - d brukar vara BARA saker som jag gillar - billiga kläder/strumpor, tvålar, bröllop, blommor; å i år ska vi kolla in - häng med nu - MULLTOA! :D:D:D

maja k: jo ja säger åxå härja, men skulle jaaag göra DET! *fladdrar kokett m fransarna* :?

• Hilde

mmmmmmmmmmm m-u-l-l-t-o-a .... nyttig pryl, ganska viktig... men inte kul

• frulan

Tänkte gå på trädgårdsmässan, men jag var där hela dagen i torsdags o hjälpte mina svärföräldrar i deras monter. Då kunde jag även gå runt o shoppa lite. Mitt bästa köp är en sån där "Crazy Daisy", ni vet den där vattenspridaren som är en blomma o är helt galen!

Så i helgen ska jag nog klippa +slinga mig, om min granne (som är frisör) har tid.
    Vi ska även pyssla o bygga med huset här hemma (som vanligt). Skönt att man kan vara ute o såga nu i stället för att ha allt inne.
    På söndag ska jag till stallet. Hoppas på fint väder, så jag kan ta en skön långritt ute

O självklart ska vi myyysa här hemma oxå o busa med voffsingen.

Trevlig helg!

• Gable

Mulltoa?!

Tjoohooo!! Det är fredag igen, har nån tänk på det? Vi är väl inne på 3:e nu? Kul att den här tråden har levt så länge och vi har bara diskuterat viktiga saker.

Tjejer!! Vi är fantastiska!!!

Go' helg på er!

• Gable

Maya - hittade du nåt på mässan?!

Jag är så BT-beroende att jag har börjat yra med sambon att "råååååsa, skulle inte det vara fint att blanda in i vårt färgtema?!"

Jag kommer aldrig att bli gift om jag inte slutar snart med såna frågor

• Hilde

Gable.... roooosa passar inte i vårt färgtema heller Yrade om det osså.... tur att sambon är förstående.... fast att BT skulle vara så himla kul det fattar han inte.

Trevlig fredag på er allahopa!!!

• Gable

Åherregud... Hur många varianter har hon skrivit på det där temat egentligen?

Svar på tråden äntligen fredag...!