• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

fram för mera konspirationer!!! :D:D:D

• Hilde

ambivalent just nu... Funderar på att försöka engagera några på hans jobb, att de kan stanna kvar en stund efter jobbet och så äta tårta som jag dyker upp med.
  • mammacatta

*höhö* jo ja ser d...:D:D:D

• mammacatta

va hade du tänkt dig annars då om inte d blir tårta på jobbet? min fyller 30 10 dagar efter bröllopet, jag vet inte var jag ska börja. å sonen 2v efter d... *suck*

• Hilde

Nu är det löst!!!!!

De kommer att ordna en grej under deras eftermiddagsfika. Nu måste jag bara hitta ett ställe att beställa tårta från för 60-80 pers. Det blir kanske dyrt, men det är det verkligen värt! Jag blev så ledsen förrut.

Receptionisten på hans jobb är en klippa !!!!!!

• Gable

Det beror på hur man väljer att se det hela. Om man vill vara snäll så är svärmor omtänksam och intresserad av vad som händer i våra liv. Både egna och gemensamma.

Vill man vara mindre snäll kan man säga att hon lägger sig i allt och allting. Jag tror att hon har svårt att acceptera att sonen är vuxen. Sen att han har hittat någon som INTE är som henne, stör nog henne ganska rejält.

Nåväl... Hon bor tack och lov inte i närheten i alla fall

• Gable

Man ska vårda receptionister och assistenter mycket ömt!!! De kan underlätta ens liv rejält om de vill. Om de inte vill, så kan man få ett rejält h-vete.

• Gable

SKÖNT Hilde att det ordnade sig!!

Vem vill ha ett gemensamt födelsedagsfirande med sin mamma?! Hon (tanten) borde veta bättre än att göra så!

USCH!!

• Hilde

mmm Den där tanten gör alltid sådana saker för sin son. Däremot inte för hans syskon så vitt jag vet, och hon är aldrig taskig mot mig heller för den delen. Hon verkar gilla mig faktiskt, fast å andra sidan kanske det är för att hon märker att jag inte är blind för hennes små upptåg.

• Hilde

Å andra sidan solen skiner, jag har tappat skrivkrampen, kalas verkar det bli ändå, vi ska åka till Stockholm ikväll o sova på mysigt hotell

Man ska inte deppa ner sig för sånt som inte kan förändras eller hur????? Bäst att tänka på allt som är bra istället.

Svar på tråden äntligen fredag...!