• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Nu tänker jag faktiskt plugga lite innan min M2B kommer hem så att det inte ser ut som att jag suttit här hela dagen :) Han kommer hem tre idag eftersom han började 06 så jag får lite bråyyom.. måste dessutom diska innan han kommer.. Hade inte hunnit göra det igår eftersom jag satt med mitt x-jobb och då var han inte så glad .... vi ses på kvällen igen :)

• Hilde
    mmm kanske blir lite för styv i korken ibland. Hoppas det inte stör alltför mycket! Vi har slitit en del och ja svärmor och en del andra har ojat sig blå Så nu när det värsta är gjort, så.... jag ni förstår säkert
  • Hilde

Lycka tillmed disken! Jag ska nog sysselsätta mig med min egen diskstapel...

• Gable

Hur går det med diskandet?!

• Gable

Och jag tjatar med svärmor i telefon. Fast det är mest hon som tjatar med mig.

• Hilde

Positivt, eller negativt tjat ?

• mammacatta

jag har stängt öronen för svärmors tuggande. det är liksom ingen variation... "ska du inte ge Wille ersättning, ni har inte råd, jag vet bäst, bla bla bla"

disk? vad är d?:D

• Hilde

Disk... ja...hmm... det är en otrevlig hög som tornar upp ur tomma intet....

Min svärmor är stygg mot min sambo, inte mot mig... börjar bli jättejobbigt. Han fyller 30 nästa vecka och jag har svårt att få folk att komma. Hans mamma har nämligen bestämt sig för att åka bort då och har informerat folk om att hon och min sambo ska ha en gemensam tillställning längre fram i vår. Detta utan att fråga honom, hon liksom bara antog att det var ok. Jag är knappt ens arg, bara ledsen och nu vet jag inte vad vi ska hitta på.

• mammacatta

men fy vikken s*tkärring! jag skulle bli sk*targ å ringa runt å konspirera för att utesluta henne från festen! :[

iofs så gör ja d, för min svärmorsa har uttryckt sin vilja att sitta med sin sambo på bröllopet... varvid jag påpekade att hon inte kan knuffa ut pappan, å dessutom ska hon sitta med MIN pappa... *hehe*

Svar på tråden äntligen fredag...!