• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Men va är det här?? Varför i hela friden vill man förnedra värdparet (brudparet) till max på en sån fest?

Är sånt kul?! Att någon blir ledsen och gråter???

Jag skulle bli urförbannad om någon gjorde så mot oss.

• Gable

Svarade i fel tråd... Det gällde tråden du länkade till Hilde.

• Gable

Maya K - jag hittade skorna i Täby C. Jättefina och exakt den typen av sko som jag gillar. Så glad så glad över det

• Hilde

Tycker de flesta lekar är urfåniga faktiskt Det finns dock undantag, men de är inte många och de uppstår bara när folk som administrerar dem har gott omdöme. Finns en del i den där lek-tråden som verkar sakna en del av den varan. fnys....

Fast vi här i denna tråden vi är väl bäst och klokast och vackrast av alla.... eller hur?

• Gable

Absolut! Det här är den bästa tråden i hela sajbärspajs.

VI är definitivt de klokaste, vackraste, mest sansade och de som skriver de allra klokaste och mest seriösa inläggen på det här forumet. Vi är liksom en... Elit...

Vad skulle det här forumet vara utan oss?!

• Hilde

Helt rätt!!!!!

Förresten så har jag hittat ett masodontnerdigt forum som slår BT med hästlängder... Sambon har tipsat....

forum.soldf.com/index.php?

Vapenfixerat så det förslår och superdupernerdigt

Luktar svett, vapenfett och skogsmulle lång väg

• mammacatta

jag måste få slå ett slag för leken - jag äääälskar lekar:). men inte sånna där man förnedras, där är ja helt på er sida.
    mina favvo-lekar:
    sortera efter...
    på spåret
    tipsprommisar som strö-underhållning
    melodikrysset

vi brukar göra egna varianter på kända; typ på min mosters 60års-skiva så hade vi melodikryss om henne. å min kusin gjorde på spåret i gnarp - sk*tkul!

ska tilläggas att vi nästan bara leker på fester, folk blir mycket roligare i leken om de är lite lulliga...

å de som är så bra med den HÄR tråden är att det inte handlar om nå speciellt, å ingen blir arg för att vi tycker olika.:D perfektion helt enkelt!:D

å förresten - jag har inte ens tittat på skor - jag ska ju ha gympadojjor...:D tänkte väl köpa sen när jag orkar prova...eller nåt...

• mammacatta

maya k: hur menar du med härja? en sån där seriös tråd som inte är ett dugg inskränkt eller fördomsfull...? :D:D

jag kan inte lägga in såna svar där i gaytråden, då blir man vällan gavotterad...

• Maya K

Tja brudar:

Detta är helt otroligt... Jag har lyckats hålla mig borta från BT hela dagen ända tills nu:

mammacatta: Ja just ja.. Härja säger man i Norrbotten :) "Typ är ni här och har er" eller ngt...

Sant.. bästa tråden i hela cybersp...... Hehe...

• Gable

Ja det är nästan lite hemskt... Jag är BT-beroende. Jag har i alla fall slutat skriva inlägg från jobbdatorn. Nu ska jag bara försöka sluta surfa på BT på arbetstid. Fast det tar emot. Rejält.

Finns det ingen stödgrupp för såna som mig?

Svar på tråden äntligen fredag...!