• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Nej nu är det dags för mig att sluta surfa här på BT.. måste plugga och har redan pluggat i en timme så en timme till... sen ska jag ta en promenix och plugga igen... Vi hör senare :)

• Hilde
    japp, men det kommer ett generationsbyte snart skulle jag gissa.

Förresten så har jag precis talat med min catering jippey!!!!!

Kuvertpriset blev 206 kr, inklusive serveringen. Sedan kan vi behålla två av personalen till in på natten, för 300 kr/h Så det verkar nu lite för bra för att vara sant. ... Måste nypa mig lite...
  • Maya K

Hilde:

Jaaaaa... vad roligt,,, men när var det ni skulle gifta er?? Jag satt igår och spånade på bordsplaceringen för skojskull (vet att jag är galen då jag gifter först om ett år men det är kul :) ). Det är ju helt hopplöst.. vill ju ha vartannat kvinna-man-kvinna men det går ju inte... Min släkt består mest av tjejer (av dem jag bjuder). jag vet att alla jag bjuder komemr att komma... Jag har 6 syskon som jag kommer att bjuda och min M2b har bara en bror... hmm...... jobbigt kommer det att bli!!!:(

• Hilde
    vi har just upptäckt att vi kommer att ha väldigt många singelkillar på bröllopet, men bara två singeltjejer. Hmmm om man nu inte räknar med mamma och hennes generation

Sedan vet vi inte hur vi ska kunna göra med placeringen. Är en del som inte ska sitta i närheten av varandra. Typ min pappa och sambons mamma Min pappa och mamma... inte heller någon bra ide. Blir kanske att vi dukar med fristående bord, och ett honnörsbord, där tärnan, marchalken och toastmaster sitter med oss. Så får föräldrar och släkt sitta utspridda. Vi sitter å andra sidan lite tråkigt, på avstånd till allmän beskådan... så jag försöker hitta någon annan lösning.

Vi gifter oss 27/8 så det finns gott om tid.
  • mammacatta

hello brudar! har ju varit borta ett tag nu, här hjänder d spännande saker må ni tro! vi ska kanske köpa stuga! :D:D:D

eg är d en tomt så d blir till att smälla upp en stuga omedelbums för att lånet ska bli ett huslån sas, så hus måste inköpas å el å vatten å färger å bygglov ååååååå va KUL det här ä!!!

:D:D:D

• Hilde

Hur stor stuga? Ska ni bygga mycket själva, eller ska ni köpa sk. nyckelfärdigt?

"Hustomten" som snokar lite bara

• mammacatta

nyckelfärdigt å på 19,7 kvm. storstuga får bli en senare fråga, men d finns lite "ved" på tomten som går att "byta" sas.
    å SJÄLVKLART ska vi bygga själva - vi är ju tekniker... *sätter näsan i vädret* :D:D:D

• mammacatta

kunde inte låta bli gaytråden... *fniss*

• Hilde

Den ser mysig ut, men det är ganska klena plankväggar. Har ni tänkt att isolera den sedan? Väljer man tjockare timmer så kan man slippa isolera så mycket. Fast å andra sidan så blir det ett annat pris då .

Svar på tråden äntligen fredag...!