• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Om du kände mig mer privat, så skulle du upptäcka att jag kan vara äckligt seriös och ambitiös.
    Folk brukar liksom bara sucka när jag yttrar mig på föreläsningarna Tråkigt faktiskt, men så är det.... men innerst inne är jag en markatta

• mammacatta

*fniss*

å ja skrev (pilup) * fniss* (pilupp)..

eller nåt.
    mycket vin ja mycket vin ja detta visste han å han visste - noak visst enoak visste... osv

• mammacatta

jamen d ä ju d som ä så kul! ja ä en ytterst seröst person i vanliga fall - inte nurå! åkej m släkten; d ä ju utom tävlan; men 7 år i universitet sätter sina spår - eller hur? :D både + å -...

• Hilde

Hörru din vinhickande kweinna! TRevligt att du dök upp igen... fast nu måste jag tyvärr gå o lägga mig... *gäsp*

Massor kramisar!!!

• mammacatta

jaaaaa, å tack hilde! för att var högst normal å allt sånt.

nu ska ja nog spela eller nåt. kan ju inte sitta här å vara sarkastisk... :D

eller kan ja....? *elakt fliiiin*

• mammacatta

ingen kvar...? *plutar nu*

• mammacatta

jag har bett om ursäkt. jag är den större människan. å inte i en fysisk mening utan i den vidare viktigare meningen.

sedärrja, :D

• Maya K

God morgon tjejer...

Jag är tydligen först ute på tråden idag. Fick en magkännsla när jag skulle lägga mig att det pågick aktiviteter på dennna tråd och ack så rätt jag hade.
    Mammacatta:
    Jag läste tråden om elaka svar och tyckte att det var ett j.... onödigt påhopp.. Kan berätta att jag själv blev påhoppad igår och j... rejält. Det finns en tråd om sångare/sångerskor där det var en tjej som hade gjort reklam för sig själv med pris och allt. Jag tog och sa ajabaja i ett vänskapligt syfte och blev rejält påhoppad av en annan tjej. Tjejen som hoppade på mig sa att jag inte skulle kasta stenar i glashuset osv osv... Nåja.. blev lite ledsen över hennes påhopp men äsch vaddå? Visst, det är inte roligt att bli påhoppad på det viset men detta är ett forum och nu vet jag vem jag inte ska skriva med/till :) (historian är längre men orkar inte tänka på den)

Vrkar som att vissa männsikor tycker om att pika på andra i detta Forum trots att det inte ska ske :(

• Hilde

Maya K jag tycker att det ibland börjar bli ganska otrevlig ton överlag på en del trådar. Ibland har jag försökt ge TS råd, eftersom TS just efterfrågar ett sånt och så går det bara en liten stund så får man någon kommentar om att A) man brer på för mycket, B) man spenderar för mycket, C) man måste förstå TS osv. D) Man behöver visa respekt för andra på BT som inte just kan göra/handla/förstå det jag just skriver om. Osv. osv.

Märkligt att folk hellre går i försvarsställning på nåt, än är konstruktiva och ger TS något "bättre råd" än att bara hugga till på allt de inte tycker stämmer med hur de tänker, eller hur de kan arrangera...

Hmmmfgrrraffffbooork.....

Jag har börjat sura till lite ibland nämligen. BT har förresten inte ännu talat om för mig vad jag blev varnad för. Så jag funderar på om man överhuvudtaget vågar ventilera ngt. alls.....! Vet ju inte vem som fått det onda ögat på mig liksom.... Har i allafall aldrig någonsin gjort några påhopp tillbaka, brukar bara ignorera, eller lämna tråden helt.

Svar på tråden äntligen fredag...!