• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

stackars hilde - vad har du gjort?:? jag har inte blivit varnad än trots att jag är både inbilsk och okänslig om man får tro vissa... ;)
    å ja var ju inne på alla trådar du var inne på som blev borttagna, så d stämmer inte att alla blev varnade. *hmmm* måste fundera lite på det här... *mission impossible-temat i bakgrunden*

jag är med i en rödakorsets förstahjälpen grupp för lite spänning... d blir lite liv/död varje gång - värdens adrenalin-kick! :D:D:D rekommenderas, om inte annat för kunskapen...

vilken tråd då Maya K?

• Maya K

mammacatta:

den heter ekonominyheterna 30/3...

det var inte så farligt som jag trodde... vanliga nyheter fast på BT

• mammacatta

neej, nu kommer jag nog inte orka sitta här så länge till, alla kuliga trådar är borta, mina trådar med seriösa frågor är borta och jag blir påhoppad fast jag INTE varit varken elak, sakastisk eller trångsynt. jag tycker att detta forum helt enkelt har tappat sin charm. varför är vissa så otrooligt dåliga på att förstå vad som skrivs å bara hoppar på andra? detta trots att ett av forumets grundregler är att man ska ha en snäll och trevlig attityd, oavsett vad andra skriver. :(

bye, får se om vi ses.

• Gable

Mammacatta - tråkigt om du drar! Jag har uppskattat dina inlägg, både de seriösa och de mindre seriösa.

Jag håller med dig till en viss del, att en del verkar med vilje missförstå ens inlägg. Varför vet jag inte men kul är det inte. Jag väljer att inte svara mer i den tråden, även om det kliar i fingrarna.

Hoppas att vi träffas fler gånger i cyberrymden!

• Hilde

mammacatta du kommer att vara saknad Jag har förresten inte fått någon förklaring ännu. Väntar på det.

• Maya K

mammacatta:

Neeejj,,, jag som läst många av dina inlägg och har sett det som en kul grej att varje dag läsa dem :( Får inte dra :( Synd att jag inte hunnit prata med dig mer :(

Kram på dig iaf.

• mammacatta

hello. skulle bara tala om att ja tänkt om. har komme fram till att jag inte tänker bevärdiga den tråden ens med en titt... :D den är taskig,låg och gemen; för att inte säga elak... ;) så jag är och förblir kvar. behövde bara "rensa" lite med min m2b... *puss på han*

sååååååå.
    va gööör ni?:D:D:D

• mammacatta

måste tillstå en viss mängd bib... :D:D:D bara för att ja var sååååååå deppig :(

• Hilde

mammacatta vilken tråd är låg och gemen?

Jag såg att du fått skäll i den som handlar om att vad man kan säga till sina bekanta om de frågar om man ska skaffa barn. Jag förstod inte så mycket där, men jag skummade bara. Förstod inte riktigt dig, men inte heller varför någon kunde bli arg heller. Konstigt att fok blir så förbannade utan att fråga varandra varför man tycker som man tycker.

• mammacatta

nej just exakt min ställning... jag skrev inte nåt som kan uppfattas som arg eller inskrängt, men... vad vet ja, en enkel bondflicka från innersta småland :D

Svar på tråden äntligen fredag...!