• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

å d va tråden om "elaka saker att säga" - bara titeln...:?(?????)

• Gable

Jäjäjäjääää!! Det är här ni är!!!

Ja mammacatta, det är bara ett forum. Det finns alltid några som man får skäll av.

Jag ska villigt erkänna att jag gav den aktuella trådens startare ett svar som somliga uppfattade som väldigt elakt. Det kanske det var, men det var ju precis det som efterfrågades. Det betyder ju inte att jag skulle säga det IRL, eller hur?

Well, well... Idag är en ny dag och nya trådar som man ska traka... jag menar skriva seriösa inlägg i.

• mammacatta

näe, nu ska ja sluta.
    jag ÄR en bättre människa än så. :?
    eller... :?

• Hilde

Ok... fast jag tyckte den var skön att läsa. Har en massa agressioner uppdämt gentemot folk som går och väntar på att jag ska vilja få barn. Som jag blir vansinnigt ledsen på mellan varven. Det är nog många som känner som jag. Det verkade det i allafall. Sedan var en del lite grovt kanske, men det tolkar jag som ett faktum på att vi har fått så mycket uppdämda agressioner av alla kommentarer. Säkert inte så många som slängt ur sig de där kommentarerna i verkligheten. FAst det jag skrev, det står jag för men jag tror inte jag skrev nåt som man kan bli arg på.

• mammacatta

nej - du skrev ju vanligt å snällt å så. d finns värre; betydligt värre... *plutar m läppen*

fast nu sk*ter vi i d.

d ä gott m viiiin...:D:D:D:D

• Gable

Gumman lilla, tänk va kreativ du kommer att bli ikväll här framför komputtern.

Är det rött eller vitt?

• Hilde

mmmm vin... för dyrt räknat i points

• mammacatta

jaq menar, d enda ja ville va att få TS å besinna sig - men d enda som kom fram var tydligen; håll tyst - ta emot.

å d va ju inte meningen. ja tänkte be om förlåt - ja ä världsmästare på ursäkter - men ICKE efter sista påhoppen.
    lite stolthet har man ju. eller nåt. *hrmmm*

• mammacatta

rött.
    man ä ju ingen fjolla.:D:D

säger hon efter xtlb...
    (tusen liter bärs...)

• Hilde

mmm ärligt talat så begrep jag ingenting, men vi struntar i det nu.

Svar på tråden äntligen fredag...!