• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

va? *kliar mig i huvudet*

• Hilde

Godmorgon på er!

Här sitter jag och har just påbörjat dagens pass. Jag har aldeles för allvarliga och seriösa böcker framför mig... puuust. Föresten så var jag ju inne på "Jag är så besviken" och skrev en del, fast jag ju inte ska gifta mig i kyrkan ens, så jag borde nog inte blanda mig i...egentligen. Iallafall så var det någon där som kom med förslaget att starta en ny tråd...så då gjorde jag det...den heter ...hmm vad var det nu den hette... Jag tror den heter "bibeln säger tråden", den ska vara för alla märkliga kringfrågor som uppstår hela tiden i en del kyrkvigseldiskussioner. För folk har en del märkligheter att ventilera ibland Jag själv är nog också lite skyldig!!!

Vi får se om den tråden blir superseriös, eller inte alls Fick i allafall besök av prästen JennyP... KUl!!!

• Cybermamman

Godmorgon Hilde! Duktig flicka som pluggar redan . Nya tråden är mycket intressant, jag är en sån varfördådåmänniska och läser gärna. Undrar ibland varför det är viktigare att respektera bokstäver som står i en gammal bok än människor som lever ibland oss i detta nu. Ibland finns det anledningar värda all respekt, ibland ter dom sig konstiga från mitt perspektiv men inte från andras och vice versa. Får man en bakgrund kan saker var mycket lättare att förstå. Seså Hilde, läs på nu så ska jag gå och dricka mitt kaffe en stund

• Hilde

Hej Cybermamman! Hoppas kaffet var gott!

Nu har jag en liten minibrejk igen. Har nyss läst om modernismens arkitektur med Skogskyrkogården som exempel... ja ett litet smakprov bara Nu ska jag snart tugga mig igenom 1900-talets stadsplanering osså!!! Stöön

• Cybermamman

Hilde, vad ska du bli när du blir stor?

• Cybermamman

Hilde: Vad kul det låter, livet är alldeles för kort för att hinna lära sig allt man tycker verkar intressant ... tur vi kan dela upp oss!!

• mammacatta

jaha. nu har 4 av mina bästa vänner tackat nej, två ska till italien, två till irland. sen får jag höra att min svåger blivit knivrånad i oslo. :( *suck*

muntra upp mig!!!

• mammacatta

glömde: de som ska till irland består av ett st discjockey och min bästa polare... *dubbelsuck*

Svar på tråden äntligen fredag...!