• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Åhå, då förstår jag. Tror jag

• Hilde

Nu ska jag ut och blossa lite... har tyvärr en sådan last fast BT gör ju att jag inte får så mycket av den varan... i alla fall inte när man har så här kul

• mammacatta

vi provar här:

dr drake ramore, paging dr drake ramore.

nån som ä med? särkilt om det står att d är som days of our lives i inlägget ovanför...?

• Beachy

Nu gick min m2b in till LCD i sovrummet för han är såååå trött. Stackarn har haft en hård dag i dag, först 1 tim golfträning och sedan..... just det, glömde nästan allt LCD tittande under eftermiddagen!!!! Slitsamt att vara man. Kan det vara ngt i de där skärmarna som gör att de blir trötta för jag är jääättepigg

• Gable

Så alltså, jag ska gå in på nån affär där dom har såna där laserhistorier och be dom ta fram nåt som andra snubbar skulle bli impade om sambon ägde. Det skulle vara den ultimata julklappen alltså?

• Gable

De måste spärra upp ögonen så mycket för det är en stor skärm, därför blir dom trötta och måste sussa. De små liven klarar inte av sånt.

• Gable

Är inte det från vänner - paging dr drake...??

• mammacatta

ja, d blir säkert lite 6 efter en sån klapp. inte helt fel. ska gå och se om jag får lite sånt ändå.

tack för en underbar kväll, ni ä fantastiska! jag kommer igen i morgon bitti en stund.

KRAM från snyggaste hemafroditen på malmen!

• mammacatta

joooo från vänner - ett skämt alltså. inte helt oväntat...

• Beachy

Tror jag är trött i alla fall, hänger inte med i mammacattas skämt. Försök igen...

Gable
    Boose är som sprit för männen, de blir alldeles jättelyckliga och fnissiga av det. Det finns speciella Boose-affärer t o m. Har du missat nåt??? Stavas kanske Booze, har inte sådan koll.

Svar på tråden äntligen fredag...!