• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Tror ni att det är sant att man träffar killar som liknar ens far. Min far är nämligen osså sladdgalen. När min m2b oxh fader träffas så brukar de hamna någonstans djupt inne i en härva på golvet i "sladdrummet". Så ligger de där med ändorna i vädret och klurar ut hur/vad som ska dras til vad....

• mammacatta

hur många har clasolsson-katalogen liggande på dass? och/eller biltemas?

• mammacatta

" vet du vad vi skulle ha? en striipblupa, den är terraflop och multipixlar. en sån behöver vi. clasolsson har den"

känns d igen?

• Beachy

Nu börjar det blir mkt på en gång. r ju lite till åren så det börjar blir svårt att hålla isär allt

Med hjälp-tråden behöver man inte ens titta på Club Goa eller Paradise längre. Skönt att inte behöva lämna bt ens för sådan intellekturlle kultur!!

Sladdgalen är min m2bs efternamn. Flyttade in i fin ny lght för 1 år sen och köpte nya möbler. Allt är så fint, förutom alla sladdar som ligger under bänkar, bakom soffor och alla andra ställen som tänkas kan.

Gable
    Du vet att du inte kan lite på en kille när det gäller tekniska prylar. De talar inte sanning, utan berättar bara hur bra det är. Min karl har också nämnt projektor och jag tänker bara att vi skall ha ett vardagsrum att umgås i (????) inte en bio. Vi skall flytta till ett hus om ngn månad o allt han tänker på är TV och stereo! Måste ju ha nytt även om vi skaffade nytt när vi flyttade hit (bara jag som inte fattar att de grejerna är 1 år GAMLA)

Nej, nu är det dags att bli mammacatta a la man.

• Hilde

japp... känner igen... fast det är jag som lusläser clasolsson, Biltema och Juula

• Gable

Mammacatta!!! Har du träffat min sambo?? Du beskriver honom PÅ PRICKEN!

Det har gått så långt att t o m JAG läser den där katalogen på toa!!!!!!!! Ska genast byta ut den till Bröllopsmagasinet. Herregud!!

• Hilde

Förresten har ni kollat "hjälp" på sistone? carro3 har serious problems. Holländaren är hemma hos henne nu... ärligt talat tjeje hon är nog inte helt frisk. Nu skojar jag inte.

• Beachy

Skrattar så jag gråter åt er. Min karl ligger i andra änden av soffan och blänger... Inte läge att berätta vad jag skrattar åt.

Vi har LCD i sovrummet och detta kommer ske (tror min m2b) när vi flyttar:
    * Vi skall ha en 37 tum lcd i sovrummet (!!!)
    * Vi skall ha en 50 tum el projektor i vardagsrummet (!!!)

Ok, vad skall vi göra med pengarna som blir över....???

• Gable

Åherregud, åherregud!!! Det här kunde ha slutat illa!! Tack gode gud för er tjejer!! Jag kunde ha suttit där med biodukar, projektorer och superstora högtalare. Aldrig hade jag fått pillra på dom heller. Jag kan ju sabba nån inställning!!!!

• mammacatta

jag har smusslat in lite heminredning och barntidningar där, så inte BARA c-o ligger där. visade honom vad jag skrivit, å han "såg inte d roliga"...

va skönt att vi blir fler som får lite distans till skönlitteraturen i ex hjälptråden, jag misstänkte att jag var ensam ett tag *hjälp*, sör alla var såååå seriösa i sina inlägg i den förra om pojkvännen...

Svar på tråden äntligen fredag...!