• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Beachy

Mammacatta, tror det skulle vara enklare med en bärbar. Låter lite jobbigt o trångt om du skall ta med en stationär i sängen...

Räcker det inte med en stationär karl i sängen???

• Gable

Tänk va bra om man kunde ha datorn i sängen. Då kan man ju ta en liten tupplur mellan varven

• Hilde

Ska delge er lite om mig själv. Mitt sovrum är min borg. Jag har ett ganska så stort hus, eget arbetsrum och så vidare, men gissa var jag spenderar mest tid... jo i sovrummet. Jag studerar och därför omger jag mig alltid med en massa lappar, collegieblock och böcker. Min karl gillar det inte och brukar ställa i ordning mina böcker och papper i arbetsrummet... men vips så ramlar, hasar sig luntorna tillbaka in till sovrummet igen

• Gable

Jag rekommenderar en bärbar dator! Smiiidigt som bara den! Med trådlös uppkoppling kan man ju ta med sig den vart än man går. Perfa!!

• mammacatta

undrar om nån har en bärbar att ge bort...? måste nog åka till hotell malmen nån gång här framöver...

• Beachy

Hörde en kul grej på NRJ om trådlös internet. Vet ej om du lyssnar på dem men de hade förut "positiva fredrik".
    Han beskrev trådlösheten så j*kla kul. Höll på att köra av vägen. Det var ngt typ i stil med att det "trådlösa" behövde en burk på väggen och det uttaget fanns ovanför hatthyllan i hallen o för att ny dit med sladden (???) var han tvungen att dra 12 m sladd från ett annat uttag. Det här låter ju skitkul eller hur??? Då var det kul i alla fall.

• Gable

Ja, det är ju så lätt att höra fel på drinkar och datorer. De orden är ju så lika och tänk på den höga ljudnivån där på Malmen. Klart han sa en dator!

• mammacatta

man kan ställa skärmen nere vid fotändan och hårdvaran på golvet, då behöver man bara ha musen *fniss* och tangentbordet där man sitter...

"tänk dig att ha en man i byrån..."

• Gable

12 meter sladd??????? Neeeeeeeeeeeeeej!!! Det sa aldrig sambon nånting om!!!

Svar på tråden äntligen fredag...!