• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Gable min älskling är måhända sladdgalen, men själv är jag verktygsdalen. Allt som kan underlätta lite måste inhandlas. Speciellt slipmaskiner, skruvdragare och frässtål. Borrstativ är inte helt fel heller, en bandsåg kanske, eller, ah oh, en perarborr!

• Gable

Hmmm... Lik ens pappa sa ni?! Min pappa blir glad när han får nån teknisk pryl i julklapp/present. Fast GLADAST är han över... Håll i er...

BRUKSANVISNINGEN!!!

Den lusläser han. Hela tiden. Sen får man höra ingående om varenda finess som finns på den där prylen han har fått. Och varje gång lovar vi syskon varandra dyrt och heligt att inte ge vår far såna presenter. Tyvärr lider vi alla av alzheimers light.

• Gable

men hilde då!!! fy på dig!!!

• mammacatta

*skrattar så jag tappar andan*
    det är för bra med verktygstokiga människor...:D

min sambo fick en överhansfräs i julklapp, den KRAMADE han. flera gånger.:? har han tappat sin verklighetsanknytning?

• Hilde

Jag fick en i somras.... gissa om jag hade kul!!! Slet ut flera frässtål på nolltid och brände hål på mer än en planka

• Gable

mammacatta - ja, ingen verklighetsförankring öht! Annat är det med oss!!

• Beachy

Gable
    Nu hänger du inte med, högtalarna skall vara små (Boose, nej inte Bosse) och placerade på exakt RÄTT ställe för att ljudet skall vara bra. Sk*t samma om det råkar vara mitt på fönsterbänken eller mitt på väggen där det kanske står en fin byrå elle hänger en tavla. Det är ju MYCKet SNYGGAEE med en högtalare, ja, de är rent dekorativa.... Gud nåde den som råkar rubba en (ljudet går inte rätt då) eller ställa värmeljus framför (ljudet går inte fram alls)!!!

Den som uppfann LCD borde tas bort från denna jord.

• Gable

Men Hilde då! Nu blir jag orolig för dig! Snart börjar du också prata om projektorer och biodukar...

• Hilde

Nuförtiden så är jag en mer sansad fräsare

Svar på tråden äntligen fredag...!