• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Tycker nog att du ska inhandla ett laservattenpass då. Det är bara kufiska hustomtar som jag själv som behöver grövre dyrare grejer.

• Hilde

Jag ska ta hand om gamla hus när jag blir stor trallalla...

• Gable

Vattenpass är tydligen käcka att ha. I alla fall när man ska sätta upp tavlor och hyllor. Och i synnerhet när jag säger "sitter det där verkligen rakt?" Då sliter sambon fram sitt vattenpass och säger "ja, det ser du väl, bubblan är ju exakt... bla bla bla"... Så det finns som laser? Hmmm... Julklappstips alltså? Det är nåt som skulle uppskattas eller???

• Beachy

Gable
    NEEEEJ, finns inte. Min förstökte få mig att tro det, tills jag såg dem. Han tyckte först vi skulle ha svarta ställ till ljus vägg, SKITSNYGGT. Nu är de vita, men fortfarande fult.

När det finns så mkt tekniska saker, kan de inte ha osynliga högtalare?? Men tror inte killarna vill ha det, det måste ju synas att det inte är Bosse, utan Boose.

• mammacatta

nu va jag nog lite sarkastisk i mitt oseriösa inlägg på nåns allvarliga fråga, MEN hon frågade efter adressen till d där lavendar... HALLÅ, var å varannan tråd har ju med den!
    :D *hehe*

• Gable

Ta hand om gamla hus?! Är det som typ ålderdomshem då eller?

• mammacatta

ja, jättebra present, lagomt pris och lagom storlek... har gjort så en gång, blev lyckat!

• Beachy

HAr ni märkt att vår tråd har fler inlägg än en del jätteseriösa trådar om knyppling o liknande.... Vi är riktiga loosers som sitter här halv tolv fredag kväll....
    Vi skulle ju till Malmen. Tror ni de har laservattenpass att ge bort där??

• Gable

Boose? Är det typ sprit eller??? Nu börjar sambon bli irriterad i luren när jag ifrågasätta varför boose är bättre? Bättre än vad??? Va va va??

Det är HÖGTALARE säger han... Ja och??

• Hilde

Nja... kanske.. fast man förlänger livet på patienterna, eller så blir man tvungen att göra bedömningen att de inte kan räddas och så beslutar man att kommunen ska få avliva dem.

Svar på tråden äntligen fredag...!