• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

mumma självsugande dammsugare ... vill ha en sån! Min kompis har en roomba... jättekul... de har till och med gjort den så att den ser ut som ett husdjur När den är trött, eller full så låter den lite ledset med pip så man ska komma och se till den lite.

• ztar

Hilde
    Kan en dammsugare bli både trött och berusad???? Är du säker på att det inte är en karl i miniatyr och inte alls någon dammsugare? *fniss*

• mammacatta

men man måste nästan sälja sin kropp för att ha råd med en självgående... :(

men karln, han är ju gratis och dessutom får man ju lullull av honom! :D

• Beachy

Ja, det är väl därför vi har dem, eller...??? Jag menar karlarna alltså

En sån vill jag också ha, tänk vad kul. Nu menar jag dammsugaren. Fast det kanske blir svårt att se skillnaden på karl och dammsugaren, tänk om man tar fel med sig i sängen....

• Hilde

Tjejer en Roomba kan man klara att betala för, men en Elektrolux Trilobite har inte många råd med Men jag har inte klarat att övertala min älskling hur nödvändig en Roomba är ännu.... men jag jobbar på det. Det ska tydligen finnas en roomba som säger "yew" eller nåt sånt, när den tuggar på en för stor dammtuss...

• Hilde

Hej igen brudar!

Jag undrar om det är någon här som periodvis tröttnar på sitt bröllopsplanerande? Idag har jag lust att strunta i allt. Bara för mycket alltihop! Allt kostar så mycket pengar och så blir jag plötsligt rädd för att man kanske ändå inte kommer att kunna få till det där som man önskar, så att den dagen blir perfekt. Så många också som har önskningar och åsikter i frågan att jag storknar JAg är nog lite bröllopsdeppig idag...

• Hilde

Jaha nu firar den här tråden "enveckafödelsedagen" och jag verkar vara ensam om att fira med ett litet inlägg

Denna tråden är så perfekt oseriös.

(hoppas att jag inte förstörde det med mitt depressiva inlägg här ovan) Sorry!

• Cybermamman

Hilde *tut tut* här blåser vi enveckas salut!!! Seriöst oseriös var ordet.

• Hilde

Hej kompis! Jag måste tyvärr snart lämna BT, min sambo kallar på mig. Fast först måste jag skriva några aldeles för yberseriösa meningar på en av mina tentafrågor.

Äntligen fredag i allafall !!!

• Cybermamman

Hilde: Jag kan hjälpa dig med frågorna vad sägs om "Hur kan man använda sig av reciproka pronomen i utvecklingen av de kristallinska avarterna av inflammatoriska supraledare?"

Svar på tråden äntligen fredag...!