• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jaha du...hmfrgr jag kan också ge igen... Kan du redogöra för Göteborgs avfalls och sophantering under 1800-talet. Jag kan ge en hint Långkistor!

Långkista = långträkärra med skit som man drog ut ur en liten lucka på sidan av dasslängan. (därför anordnades utedass på gårdarna som just dasslängor)

• Idesprutan

Lååååååång fredag. Tur att BT finns.

Finns det nån som vet hur man permanent får bort navel ludd?

Mamma är och hälsar på. Hon skall vara här till mitten av April. Jag har redan gått upp 3 kg och 3 cm i midjemåttet. SUCK... Tur att B-dagen är nästa år...

• Cybermamman

Hilde och Idésprutan, det där var ena knepiga frågor men om man parkerar en sån dära långkista på magen framför naveln liksom då kan man lägga luddet i den permanent på någe vis och så blir det två flugor på smällen? God Påsk!

• Hilde

Glad Påsk på er alla !!!!!!

Nu har jag kommit så långt som till det administrativa systemet på landsbygden under 1800-talet. Hittar inget kul att delge er där... SORRY! Återkommer om jag hittar nåt smaskigt.

Kram

• Beachy

Oj, tror jag missade en-veckas firandet. Ni drack väl inte champagne nu igen (utan mig dessutom)..???

Hade ungefär lika roligt som ni igår, var på landet och röjde och sedan middag hos svärmor. Tänk att man inte ens orkade gå in på BT sedan. Då är man TRÖTTTTT

• Hilde

Beachy jag har haft en riktigt underhållande dag på BT. Jag kunde inte låta bli att skriva något inne på tråden "jag är så besviken" och nu, ja nu finns där en hel engagerad skara som diskuterar mer eller mindre klokt om helt andra frågor än den stackars trådstartaren hade tänkt sig Jag har nog blivit lite för inspirerad av mammacatta tror jag. Och så höll jag på att glömma nåt viktigt... BT är ju roligare än hemtentor

• mammacatta

*håller mig för hjärtat* jag är sååå glad att jag kan sprida lite glädje, framförallt glädjen som ligger i att sprida lite missinformation i viktiga frågor med lite oseriösa inlägg *tittar mig stolt omkring* ni är ju för uuuunderbara!!!! :D:D:D

har själv firat 1 veckas jubileumet med att ignorera petimetrar och bara skriva fåniga svar på sminkfrågor!

har faktiskt själv blivit lite inspirerad av era fantastiska inlägg i lampdebatten och har med glädje noterat att fler blir neddragen i sarkastiska humorns träsk!!!!

käääära värld vilken BRA tråd detta är!

:D:D:D:D:D

lägger in en :? och en :O för omväxling

• mammacatta

nu rå: :-0
    annars: :p

• mammacatta

jädra smily... :0 :-0 :o ingen eller en, nu gäller d...

Svar på tråden äntligen fredag...!