• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

tack hilde, det är tur d. inte mycket som är kul just nu. *trippelsec* :)

• mammacatta

men titta, lite alkohål så ordnar d mesta sig... :D

• Hilde
    hutt på dig själv!!!! Jag viktväktar så hmfgrr... en hutt kostar lite för många points
  • Beachy

Oj, vad ni var allvarliga så här en söndag, och påskdagen dessutom!

Började jobba 4.30 i morse (kul att ställa fram klockan...) och var tröttare än vanligt. Gick ju faktiskt upp kl 2, istället för 3. HAr nu sovit några timmars skönhetssömn så nu är jag fit for fight igen. Är så där lite lagom irriterad o småtrött så det är bäst jag håller mig ifrån de allra mest kontroversiella trådarna. Kan nog tända på alla fyra om det vill sig

Mammacatta
    Du behöver lite seriös träning på olika små smileys... Själv kan jag bara ovanstående så den blir det hela tiden.
    Har du fikat klart snart så vi får läsa lite kul inlägg??

Hilde
    Har du somnat över böckerna än. Låter väl inte så upphetsande att plugga hela dagen, men du kanske kan sitta ute. Underbart vårväder.

• Gable

Vem är det som har hittat på alla de här firar-helgerna? Man bara äter och äter. Och äter lite till. Jag har säkert gått upp 3 kg den här påsken. Förb-annde påskägg fyllda med godis, de riktigt skriker på en. Kom och ät mig, kooooom och ät mig. Mutter mummel... Snart kommer sambon hem med lite kaffebröd, för det var ju så länge sen vi två tog en fika tillsammans och vad gör man inte?! Klart man tar en extra bulle för att det är ju så gott och trevligt att fika. Jag blir galen!!

• Gable

Herregud Beachy! Kliver du upp så tidigt? Stackars, stackars dig!!!! Jag skulle aldrig klara av det.

• Idesprutan

Jaaaa, måndag och man sitter på jobbet och småpetar näsan. Här firar man inte påsk så det är bara till att ta emot och frossäta lördag och söndag. Igår blev det äntligen dags för sill, ägg och nubbe. På en söndag....
    15.22 och jag skall vara här till klockan 17.00. SUCKKKKKKKKKKKKKKKKK.

Igår blev jag matte för första gången. En liten gojting på 24kg, 9 veckor gammal chokladbrun labrador. Jag är världens lyckligaste :D. Imorse åt han upp mammas socka. Hehehehe

• Gable

Va? Firar ni inte påsk? Vart bor du???

• mammacatta

va tråkigt - en jätteball tråd (den om vårt beteende) försvann. snart försvinner väl denna åxå. vi får väl passa oss så vi inte retar upp nån... :(

Svar på tråden äntligen fredag...!