• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Svar ja!

Du blev hårt åtgången där, tyckte faktiskt synd om dig. Men hade jag försvarat dig så hade de väl fått det till att vi har nån klubb för inbördes beundran och det hade ju inte blivit bättre för det. Ingen hade ju fattat att det var min ärliga uppfattning.

Synd att det inte finns någon "nu var jag väldigt ironisk" smiley här. Det skulle nog underlätta för folk tror verkligen att vartenda litet inlägg här är på blodigt allvar.

Jag förstår inte varför?!

Fram med fler rosa gummistövlar säger jag!

• mammacatta

d tråkiga tänker ja dela me mej nu; jag har svårt att bli m barn. jag fick förlösa m kjejsarsnitt. INGET är lätt m barn - ingen vill dej ont; d var liksom meddelandet. å d blev; mammacatta är inskränkt. *hello*

blev ju liiiite sur då.

• Gable

1000 liter bärs???

Har du med dig datorn på toa eller?!

Jag skulle få sitta där konstant, men så är jag känd för att ha Sveriges minsta blåsa.

• Gable

Hej tjejen! Visste inte det. Om du tog illa upp av mitt inlägg i den där tråden så ber jag verkligen om ursäkt, det var inte min mening!

Gud jag blev sugen på vin nu... Hmmm...

• mammacatta

jaaaaneeeejjjj.
    please. INGE rosa på mitt bröllop. man ä ju inte 15. liksom.

eller kanske man blir anmäld nu...? :D:D:D

möljigtvis som parhäst m mitt liiiiiila rä. :D:D :?

• Hilde

Jag har också svårt att få barn. Alltså jag vet att det kommer att bli svårt den dag jag vill. Så jag kan bli precis hur ledsen och förbannad som helst av dumma kommentarer, speciellt som de sägs av folk som finns nära mig.

• mammacatta

närå gable. värsta påhoppen skulle nog INTE komma in här. men OM; jag är ledsen.

såååå.
    va gööör ni? :?

• Hilde

Rosa är bannlyst på mitt bröllop.

• mammacatta

mmmm viiiiiiiiiiiiiin. gôtt.

• mammacatta

jo ja.
    inte direkt bannlyst på mitt. bara "undanbedes". ja är ju en liiiila brud, så rosa går ju inte att undvika.... :(

för hellre d än BLÔ.

Svar på tråden äntligen fredag...!