• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

ohhh jtejer ser ni!!????

Vi jubilerar.... 400 inlägg.... o det var jag som gjorde det!!!! Jag menar jag presterade nr. 400 inlägget....

Hurra
    Hurra
    Hurra

Hurra!

• Gable

Grattis Hilde!!! Det bevisar väl att det måste inte enbart handla om bröllop för att en tråd ska få leva kvar (och dessutom vara väldigt rolig).

Jag håller med dig om trådarna här. Jag såg någonstans att folk numera helst inte ville att någon som hade en annan åsikt skulle skriva i tråden. För här på BT ska det vara enbart trevligt och glatt. Men va fan är det här??? Tänkte jag då. Ska man bara skriva "hålla-med-inlägg"?

Självklart ska man bör man väl inte skriva nåt i stil med "men är du helt j***la rubbad?! Klart du måste färgmatcha toapappret!!!" Men man måste väl ändå få uttrycka sin åsikt, även om den är negativ.

En annan sak jag har reagerat på är att det står i reglerna att det inte är ok att uttrycka åsikter om att billigare bröllop är sämre bröllop (typ). Däremot är det tydligen helt ok att hoppa på och vara taskig mot forumister som har valt, av olika orsaker, att ha ett dyrare bröllop. Jag förstår inte det och jag tycker inte om det. Varför är sånt ok?!

Nåväl, vi får väl se. Blir det så att det enbart ska finnas gulligull-trådar här, då kommer jag att söka mig vidare i sajbärrymden.

• mammacatta

nej, d var ju så tydligt att jag inte ville nåt ont, med d var tydligen inte åkej att tycka annorlunda...

sen måste jag få klappa oss på axeln. vi har lyckats leva i dryga 2 veckor - där ser man att trevliga trådar är roligare än ointressanta eller skrytiga trådar... :D:D:D

å detta är en ytterst oserös och rolig tråd!

HA! sådeså! :D:D:D *lipar åt tråktrådarna*

• Maya K

Hej tjejer:

Jag håller med er.... Sorry.. var och partaja igår och är helt slut.. det är uppenbart att när man blir äldre så blir man tröttare :) Jag fattar inte hur man när man var mellan 18-21 orkade festa tre dagar irad?? Jag kom hem halv fem lagom berusad men när jag la mig för att sova så känndes det som att jag fick min riktiga berusning,, hehe.. sen vaknade jag kl 14 idag.... när jag vaknade så fick jag böllopstankar direkt.... ojojoj vad utsliten jag känner mig...

Gable:

Hoppas att jag inte tyckt eller sagt ngt om forumister som valt att ha ett dyrare bröllop......??? Jag tycker att det är upp till var och en hur mkt ett bröllop ska kosta och att man inte ska dömma folk så!!

Kram på er från er sliten Maya.. hehe

• Hilde

Maya K du har haft besök av dieselmannen märker jag ( mannen som duker upp när man har som roligast av alkoholen och häller diesel i munnen utan att man märker det) förstår inte hur han lyckas så ofta och med så många Han har nämligen besökt min sambo denna natten också

Sambon klagade nåt rysligt under transporten hem på att jag körde sååååå fooort! Hmmmm....körde lugnt och lagligt.... *fniss* När vi kom hem så var han tvungen o springa iväg och berika komposthögen lite också

Han vankar fortfarande runt här som en osalig ande och suckar tungt...

Vi har varit ihop väldigt länge, men så här bakfull har han bara varit två gånger o så säger han att han inte var så full igår.... skyller på åldern också....

Jag har haft så himla kul idag, varje gång jag ser honom dra en djuuuup suck...

Tjejer jag är hemsk att leva med!!!!

Ps. väckte honom med frukost på sängen också, han ville inte ha...mmmm...mycket märkligt

• mammacatta

...å mammacatta tillbringade fredag i horisontalläge - har inte vara så kastrullfull sen jag somnade på trottoaren utanför cykelnisse för 3 år sen - i åverål! *suck* å då var det NOLLNING! 8)

• Maya K

Hilde och Mammacatta:

Haha... verkar som alla vi tre har haft en bra fredag kväll med lite berusade människor runtomkring sig om man själv inte var det...

Jag är fortfarande skit trött och hängig. Det enda jag gjort idag är att jag tagit en promenad och gjort 200 situps.. sen så har jag bara suttit på soffan och glott på tv och gäspat var femte minut :)

Nu funderade jag dock på att förgylla min kväll med en Baja Rose.. hihiii... Brukar dock aldrig ta en återställare men jag tänkte att jag kanske somnar lättare efter att ha tagit en shot... heheh

• mammacatta

själv har man knappt nyktrat till sen i torsdags natt... jag är fortfarande lite seg. men så är jag inte 21 nå längre heller...

har förresten sett mitt stora feta grekiska bröllop IGEN.:D den är ju för BRA!:D:D:D

• Maya K

mammacatta:

Hahah.. då har du haft en riktigt rejäl fest i torsdags :) Jag känner att jag fortfarande är yr i huvudet och ser lite suddigt :) Nu får jag vönta ett tag igen innan jag festar till..

Har sett Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop ca 15 gånger.. Den jätte bra. Det är så lustigt att för varje gång man tittar på en film så lägger man märke till nya detaljer :)

• mammacatta

nja, jo, fest å fest... ja satt framför datorn å surra tills 3 å drack vin heeela tiden. så när jag vinglade ner för trappen till sovrummet så var jag hastigt och lustigt alldeles pruttfull...;)

stackars wille å stackars sambo...:(

Svar på tråden äntligen fredag...!