Grattis Hilde!!! Det bevisar väl att det måste inte enbart handla om bröllop för att en tråd ska få leva kvar (och dessutom vara väldigt rolig).
Jag håller med dig om trådarna här. Jag såg någonstans att folk numera helst inte ville att någon som hade en annan åsikt skulle skriva i tråden. För här på BT ska det vara enbart trevligt och glatt. Men va fan är det här??? Tänkte jag då. Ska man bara skriva "hålla-med-inlägg"?
Självklart ska man bör man väl inte skriva nåt i stil med "men är du helt j***la rubbad?! Klart du måste färgmatcha toapappret!!!" Men man måste väl ändå få uttrycka sin åsikt, även om den är negativ.
En annan sak jag har reagerat på är att det står i reglerna att det inte är ok att uttrycka åsikter om att billigare bröllop är sämre bröllop (typ). Däremot är det tydligen helt ok att hoppa på och vara taskig mot forumister som har valt, av olika orsaker, att ha ett dyrare bröllop. Jag förstår inte det och jag tycker inte om det. Varför är sånt ok?!
Nåväl, vi får väl se. Blir det så att det enbart ska finnas gulligull-trådar här, då kommer jag att söka mig vidare i sajbärrymden.