• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Elfina

hihi.. jag är på mitt jobb, har inget att göra, börjar inte förrän sex, har jobbat skift..

• mia-fia

..... eller sy miljarder löpare till festn, fy f-n vad det är tråkigt! Hur kunde jag vara så dum att jag började??? Funderar på att slänga en flaska bubbel i kylen istället

• Elfina

mmm, bubbel, men inte till mig för jag ska jobba hela dagen i morgon.. fan..

• mammacatta

vaddå slänga, det ligger väl redan där m lite kall ööööl. å på bänken står lite viiin, för alla eventualiteter.

mia-fia:jag är böjd att hålla med, varför sy när man kan leja bort... :D

• mia-fia

Jag ska tänka på dig när jag korkar upp

• dags i juni

Själv ska jag snart hem från jobbet och ta hand om min kräksjuka dotter
    Undrade just hur helgen kommer bli...

• Cybermamman

Ojojoj, vilken bra tråd mammacotta!! Jag tror jag ska krypa hemöver och tänka på hur jag ska sy capen. Ta bubbel till löpartillverkningen och kalla dom för designade. Så tror jag det går till i den verkliga världen

• mia-fia

mammacatta: Jag vet, precis hur korkat som helst men nu reser jag mig och går till kylskåpet...

• Elfina

mia-fia; jag vill oxå ha.. fan himla jobb..

• Pixie

Jag har hemtenta hela helgen. Fick den idag och skall lämnas in på tisdag. Usch! Svår är den också!! Längtar så till att den ska vara färdig och klar så att det snabbt ska bli tisdag! Skall därför genast sluta hänga på BT och ta itu med knepigheterna i tentan!

Svar på tråden äntligen fredag...!