• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • 23.7-brud

Trevlig helg på er!

Själv så måste jag hoppa över bubblet... Har tillräckligt med bubbel i magen... Tror maginfluensa är på gång, för det är lite mer bubbel än det vanliga "stess p.g.a. planering-bubblet" Så, ja här är en som brukar ha sjuk mage!

Blir inte speciellt förvånad om det blir så att jag ligger och spyr i helgen... Skulle på en bröllopsmässa imorgon och ALLTID då jag ska göra ngt jag väntat länge på så blir jag sjuk! Typiskt!

Hur ska jag då fördriva tiden? Antagligen sitta här på BT och skriva en massa onödiga dumma inlägg...

Eller kanske gå in på Skrattnets sida. Ni på jobbet kan ju läsa detta : www.skrattnet.se/paarbetsplatsen/saker_att_gora_nar_man_har_trakigt_pa_kontoret.asp

• Cybermamman

Låt oss leva efter mottot:

Livet ska INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och

välbevarad kropp, utan snarare sladda in från sidan med chokladkakan i en hand och vinet i den andra,

med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten, samtidigt som man skriker:

"WOO HOOO! Vilken jävla åktur!!!"

• mammacatta

du har ju fångat livets mening heeelt fantastiskt i detta motto!!! :D:D:D

fram för lite halvmulliga och glada människor som tycker att livet är en fest!

• Hilde

Hej får jag vara med på den här tråden? Jag är lite ensam idag nämligen. Min älskling jobbar utomlands och kommer inte hem förrän imorgon. Han har varit borta i tre veckor nu Börjar kännas trist faktiskt.

• mammacatta

jorå, bara du lovar att dra MINST ett opassande skämt! :D

• Hilde

Oj det blir svårt... jag brukar tina upp först när jag lärt känna folk.... men jag kan den där om två tomater som gick över en gata.... Fast du ville ju ha ett opassande skämt och inte ett fånigt....

• mammacatta

fånigt är ganska opassande, så det blir uuuutmärkt... :D

• mammacatta

måste bara ställa en fråga till er som läser denna tråd; är det fler än jag som noterat carro3´s framfart? ny kille från holland å dessutom har HON nu gjort slut m exet... *hmmm*

• Cybermamman

Ni menar att det finns ett litet mumsigt ex över. Som man kan sätta klorna i? Lammkött....mums....

Svar på tråden äntligen fredag...!