• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

hmmm... du jag började fundera på en sak.... klockan är halv tio och här hänger jag på BT. Är jag lite patetisk då tro?

• mammacatta

mitt liv är då inte som en såpa, samma samma jämt jämt. d är därför jag skapar mig underhållning genom att tex bubbla här om andras...

eller genom att terrorisera seriösa forumdeltagare. som i en riktig dokusåpa! jag är som blondie och naken-janne i ett!:D:D:D

• Gable

Du? Patetisk??? Oh nej!!! Det är bara en myt att människor har ett liv utanför den virtuella världen. Bara en myt.

Hoppas jag.

• 23.7-brud

Nä hörni tjejer, vad ska jag gööööööööööra? Ingen tråd som intresserar och jag har tråååkigt.... Har man liiiite dålig karaktär då man inte gör ngt vettigare en fredag kväll?

• mammacatta

*tillkämpat hurtig* neheejdå hilda, deeet ska du inte tro, JAG hänger ju här: naken-janne möter blondie i en galenpanna som inte har nåt liv... du är fuuuullt normal :D *ler så molarerna syns*

• Gable

Blondie och naken-janne i ett?!

Åherreminskapare, det var inte illa du!

Själv är jag mer som öhhh.... Tjaaa... Nalle o Jugge kanske

• mammacatta

din tråd om mannens organ var ju rolig, haru fler sånna vääääldigt seriösa sidor...? :D

• Hilde

ok! Jag blev lite orolig där...

Förresten om man har riktigt tråkigt någon dag så kanske man skulle ta och testa en dag som BT-troll?? Det kanske inte är sjuka människor, de kanske bara har tråkigt... eller nu vet jag.... det är psukoterapeuter som övar

• Gable

Dålig karaktär har dom som sitter på krogen och dricker färgglada drinkar just nu. Själva ägnar vi oss åt seriösa studier i mänskliga beteenden.

• mammacatta

eller tråd å tråd; länk är sannare...

ja tycker att nakenjanne har ett underhållningsvärde, men blondie är bara irriterande... så jag är en irriterande underhållande mupp.

Svar på tråden äntligen fredag...!