• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Elfina

är det ngn mer än jag som har lite ont i magen inför era bröllop?

• mammacatta

design = fyllda fruntimmer framför fymaskin... :D:D:D

*sniffar* känner jag doften av skumpa...?

• Ellte

TURmässa tror jag...och promenader i SOLEN som äntligen har hittat tillbaka! Å så äta nåt gott i kväll *hungrig som tusan* och så en fika med goda vänner...och en hel del scrappande och kortmakande (;)) HOPPAS jag på... Sova ska jag göra också för det gör jag alldeles för lite på veckorna :D

Trevlig helg på er!

• 2/7-05

Underbara fredag nu är jag ledig i 10 dagar!!!!

• dags i juni

Elfina,
    Ont i magen har jag inte, men det ibland så pirrar det liksom till ordenligt. Börjar faktiskt bli nervös fast det är ett tag kvar. Den 5 juni är det dags.

• Elfina

dags i juni; jo, det är ju mer pirr än ont. men jag har sån där dum o nervös mage.. jag gifter mig 9.e juli o inbjudningskorten är inte iväg o det är många långväga gäster o så.. o grrr.. lite panik får jag nu...

• dags i juni

Få inte panik nu!
    Tänk på att du måste kunna chatta här på Bt

• Elfina

inte.... få.... panik...
    får börja köra mantran..
    o så försöker vi sälja vår lägenhet så vi kan flytta in i detta underbara lilla mini radhus

www.smaa.se/meny.php

o det tär på mina nerver..

• mia-fia

Ni hade rätt! Det blev roligare med skumpa, dock inte lika rakt, men vem bryr sig. Jag säger som cybermamman - designade, de ska vara så

• Elfina

I leave you now.. hej då... ska åka o titta på vårt ny lilla mini hus

Svar på tråden äntligen fredag...!