• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Usch som du säger. Min karl sitter jämt vid sin, vad ska jag kalla det då? Kan se lite fånigt ut när vi sitter i sängen o surfar på var sin dator

• Gable

Blir du mobbad för att du hänger här?! Min sambo säger att han snart måste skaffa en egen dator, så vi kan kommunicera med varandra. Vi kan sitta i varsitt hörn av soffan och messa varandra

• mammacatta

jo gör d, sen när d blir riktigt bra på nätet så stöna lite förföriskt, pussa han på kinden å säg "tack, var d bra för dig med...?"

• Hilde

öh förresten....

ligger just nu i sängen ...med datorn... dildo sade du visst...

• mammacatta

cerattråden är inte nådig... vilka här erkänner medryckning...? kunde inte ens läsa den en sida, fick nog av alla trutvallor... :D

• Beachy

Synd att man inte var där o såg dig. Alltså om du är en kombo av nakenjanne o blondie kan det inte vara så farligt (inte bra heller förstås...) Värre vore om du var en kombo av Olinda (speciellt läpparna) och nakenjanne (eller ngn annan intelligent person i club Goa/Paradise)

• mammacatta

jo sambon skulle bli jätteglad om jag släpade ner detta monster i sängen... :)

• Gable

Ja du mammacatta, du har riktigt bra idéer du!

• Beachy

Man kanske skall pröva ta med datorn i sängen. Kan funka...

• Gable

Jag riktigt längtar efter vårt trådlösa bredband, som vi ska skaffa nångång, då jäklar ska det surfas!

Undrar om datorn tål vatten?!

Svar på tråden äntligen fredag...!