• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

hejja jenjo! tråden heter hjälp...

• Beachy

Vet ni ngt som jag inte vet??? Kom igen tjejer, vi är väl ett team!

Gable
    Glöm det trådlösa datornätet, välkommen in i killarnas sladdvärld.

• Beachy

Oj, är det hjälptråden. Måste dit ett tag.

• Gable

Smart! Att hålla sig i vardagsrummet alltså! Man är ju tillsammans ju, eller hur? Vad mer begär dom? Att man ska PRATA med varandra???

Hjälp-tråden skall kollas omgående.

• mammacatta

nu gjorde jag d igen. en totalt ointressant kommentar i ett ganska meningslöst ämne... men KUL! *flinar elakt*

• Gable

Borde ha förstått att det var nåt lurt... Han tjatar om en projektor i taket och bioduk också... Hmmmm.... Höll på att gå i fällan där ett tag. Tur jag har er!!!

Malmen?! Klart Malmen skulle uppskatta ett besök av BT-beroende brudar. Har de trådlös uppkoppling där?

• Hilde

Är era karlar också sladdgalna??

• mammacatta

vet inte om d finns trådlöst där... *funderar seriöst*
    kanske man kan starta en tråd om d...?

• Gable

Nä, min är inne på sladdlösa saker. Hänga saker i taket och sånt. Jag väntar bara på förslaget "älskling vi bara måste ha en LCD-skärms tv i sovrummet, tänk va bra!"

• mammacatta

VARNING utfärdas. om orden hemmabio eller plattskärm förekommer i meningar som kommer ur rödbetans mun så dra åt er öronen och plånboken.
    a) det kostar pengar som kunde läggas på servettringar
    b)det kommer att stjäla tid från BT
    c)du kommer oundvikligen att titta på en massa skräpfilmer med BRA LJUD, för varför titta på BRA FILMER, de har ju inget LJUD...?

Svar på tråden äntligen fredag...!