• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

jo fast man kan surfa rätt bra m en LCD... har testat... så den äger ett visst existensberättigande. ungefär som nakenjanne, inget att ha i sängen men duger att jobba med...:)

• Gable

Det här är ju som en riktig skräckfilm! Menar du på fullaste allvar att de där små högtalarna ska stå bland mina mycket smakfullt arrangerade krukväxter?!?!?!?!

ÖVER MIN DÖDA KROPP!!!

• mammacatta

den som har flest borrar när den dör vinner eller?

• Beachy

Min m2b vill ha tekniska prylar, men han har tummen mitt i handen. Jag är teknisk men inte verktygstokig som hilde, så jag blir tillsagd att fixa de tekniska sakerna tills han kommer hem.....

Jag fick en dyr fin telefon i julklapp. Vem ville ha den tro??? Den stod inte högst upp på min önskelista. Men måste vara lite snäll nu och tillägga att jag fick ett fint smycke också. Kan om man vill....

• Gable

jojo, vi såg när vi var ute och gick nån som hade en sån där jätteskärm som han surfade på. Att det var en han var rätt uppenbart då han körde sin webcam också. Så vi ska inte använda bioduken som bildskärm till datorn.

Absolut inte enligt sambon.

Han försöker lura mig eller hur???

• mammacatta

men du, prova att göra som min sambo, han ställde dit dem så LJUDET blev bra, sen lät han röran stå kvar på golvet till glädje för min 7 månader gamla son.

jippi. *suck*

• Hilde

Jag har visst glömt att upplysa om att jag har vi har gjort om ett rum till verkstad här hemma. Vi är pysselmaniaks båda två.

• Gable

Jag ser framför mig jularna om cirkus 5 år. Sambon tror jag blir jätteglad över den där jättefina borren som går att använda till en miljard olika saker...

• mammacatta

kan man kalla det lura? vi talar ju om Rödbetor här. de minns nog inte ens VARFÖR, bara ATT.

• aceblondie

Boose eller Bosse...nu fick sambo ljud i skällan...storleken har betydelse....*yeah right*

Svar på tråden äntligen fredag...!