• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Jojo... Varför finns inte i deras vokubulär (svårt ord det där)

• Beachy

Gable
    Välkommen till verkligeheten. Trodde du att livet var en orörd fönsterbräda så har du lurat dig själv i alla dessa år.
    Ett tips, ,flyttar du högtalarna lite varje vecka så står de snart längst ut och "där har de stått hela tiden"....

Tur man e tjej så man är lite smart!

Ni är bara hur roliga som helst.

• Hilde

Det finns en jättefin liten Bosch skruvdragare som man köper inpackad i nåt som ser ut som en kakburk. Önska er den! JAg lovar strax efter ni har packat upp paketet så ska den prövas och testas och sedan får ni aldrig se den mer... jag lovar... har erfarenhet

• mammacatta

måste bara göra ett litet inlägg som kan uppfattas som störande på andra (cerat)sidor:

honung kan man använda till mycket.
    *skrattar med mina övre läppar*

• Beachy

Hilde, dig har jag inga ord för. Är du säker på att du inte är ett troll (mao en kille i skepnad av tjej här på bt)? Kan se er ligga i sängen o krama varsin borr....

• mammacatta

vi har en deWalt skruvdragare. avis? *flin*

• Beachy

Är de fortfarande på G på ceratsidorna. För o nackdelar med ceratberoende? Tänk vad folk har lite att göra att de har tid att diskutera så oviktiga saker. Skillnad på denna intellektuella tråd....

• Hilde

Kanske ett troll... jag vet inte. Näh ärligt talat så är jag bara en allmänt snickeriintresserad tjej. Gillar möbeltapetsering också osv. Vi har köpt ett jättestort gammalt hus så man måste bli lite verktygsgalen då. Huset hade inget badrum och inget kök när vi flyttade in, så gissa om jag behövt att lära mig en hel del.

• Beachy

Har faktiskt gått o sneglar på en sådan där vattenpassgrej med laserstrålar. Har du en sån Hilde?? Är den bra.

Svar på tråden äntligen fredag...!