• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Men vad är det jag läser?! Verktygsporr!! Haaaalllåååå!! Är ni medvetna om att era blivande män loggar in här och skriver inlägg med era nick?!

Vill ha projektorer och fjärrkontroller till dimmer??? Det kan bara, jag upprepar, kan bara en man vilja ha!!!

• Gable

Vart tog Carro3 vägen? Drog hon till Las Vegas för att gifta sig med holländaren?

Det här är sista gången jag loggar ur frivillgt från BT. Man blir ju helt lost!

• Hilde

Gable nu ska du inte vara fördomsfull... Jag gillar pryttlar så det så... och så gamla hus.... fast det är en annan historia.

mammacatta verkar vara lite såld på elpryttlar och jag på power... sånt som låter riktigt mycket, av typen handöverfräs och så... och jag var inte någon karl sist jag tittade efter Jag kanske ska delge lite mer verktygsporr till dig också Gable Vad gillar du?

Min sambo gillar kablar gärna ihoprullade i en odefinerbar hög, min pappa gillar småpryttlar av typen batteriladdare och märkliga västar med många fickor.

• Gable

sssshhhh.... Min blivande tror att jag är totalt ointresserad av allt vad verktyg o liknande heter.

Vilket betyder att han tar tag i alla "manliga saker" och spikar, borrar och fejjar i största allmänhet. Själv går jag bara omkring och myyyser för att jag slipper göra det själv. Delar bara i princip ut arbetsorder. Iofs så dammsugar jag, så det går väl på ett jämt ut

Har t o m övertygat honom om att jag inte vet hur man byter torkarblad på bilen. Så när det är dags sitter jag i bilen och tittar på honom när han gör det. Jag slipper stå och jävlas med de där torkarbladen och han känner sig manlig och duktig. Aaaahhh... Såååå skönt, så skönt

Verktygsdelen i den här tråden kommer jag att använda som inspiration för julklappsinköp till honom så shoot! Vad skulle hans kompisar bli impade om han ägde?!

Och dessutom tycka att han har världens bästa fästmö som köper så fantastiska julklappar

• Hilde

Gable då får du tala om vad han gillar för grejer då... vad han har för intressen. Var det där laservattenpasset inte tillräckligt häftigt förresten?

• Beachy

Oh, jag älskar att leka "handikappad" tjej, speciellt på macken när något därunder huven skall fixas. Jag kan, men varför skall jag skita ner mig och hålla på när de finns de som jobbar med det????

Killarna brukar springa fram och hjälpa till. Tror nog att jag blir impad av deras kunnande... de skulle bara veta!

I vår familj är det jag som är teknisk, men killen vill ha prylarna.

• Beachy

Glömde berätta en hemlis...

Jag tycker faktiskt det är lite kul med verktyg, typ borrmaskiner och sådan där laservattenpass. Älskar att borra upp grejer.....

• Hilde

Beachy en hemlis... av alla verktyg som finns så är det borrmaskinen jag gillar sämst... har ingen aning varför, gillar dem inte bara Fast om dammsugaren är ett verktyg så haaaaatar jag dammsugare över allt annat... bläääk

• mammacatta

hade en dammsugarförsäljare på besök en gång. han fråga hur mycket jag var villig att betala för en sån. 200 spänn sa jag. i månaden? frågade han. nä, sammanlagt sa jag.. :) vilken typ av dammsugare frågade han åxå å jag sa -en sån som dammsuger själv... :D

mitt favoritverktyg är nog skruvdragaren... lite pirrigt snabbt och sladdlöst *dreglar*

• Beachy

Är det ngn som har en självgående dammsugare? Det kanske du Hilde skulle ha?

Svar på tråden äntligen fredag...!