• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Va? Har du blivit varnad Hilde??? Hur vet man det?!

Du läste kanske tråden om idiotiska inlägg, den tråden övergick sen i vilda anklagelser om att folk mobbade varandra osv. Riktigt hätska diskussioner. Satt länge på händerna innan jag skrev. Du skulle ha varit stolt över mig

Fast det kanske inte var du som sa att jag inte fick skriva i troll-trådar o liknande?

• Gable

Maya - maila mig!!!! Ang ekonominyheterna, jag missade det. Så går det när man ska hinna titta på the swan, nyheterna och hänga med i alla trådar här... Puuuhh körigt!

• Hilde

Jo det var jag som tyckte att man ska ignorera trollen! Mata aldrig troll!!!

Fattar bara inte riktigt hur jag kan ha blivit anmäld för något, eller kan det vara så att alla som deltog i den tråden blev anmälda???? Märkligt

• Maya K

Hilde:

Nu har jag skickat mail till dig

• Vitklädd i vinter

Jag såg ekonominyheterna, men jag vågar inte heller skriva om det nu när ni är så nojiga!!!

Ska lägga mig i sängen o kolla på Paradise Hotel nu.

Godnatt!!

• Gable

Då borde ju även jag ha blivit anmäld?!

De kanske missade mig?

• Hilde

Maya K Jag tror inte det där är så farligt. Kände åtminstone inte att det gäller mig

• Hilde

Gable, det var när jag gick in på en tråd som det dök upp en ruta som jag var tvungen att läsa, innan jag fick lov att komma in på forumet igen. Känndes jättedumt och så blev jag lite darrig också först. Jag är lite känslig för om jag gör något fel o så där. Är en sådan där jätteskötsam person för det mesta.

• Gable

Oj då! Hur länge gäller den varningen?

Jag förstår dig, jag får hjärtklappning när polisen kör om mig. Är nog väldigt skötsam av mig fast jag ger sken av att vara en liten outlawska.

Svar på tråden äntligen fredag...!