• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

mmmm får alltid hjärtklappning när jag kör framför någon... skulle ju kunna vara ivägen

• Gable

Ja precis!! Tänk när både polis och ambulansen kommer och man ska flytta sig snabbt som ögat + hinna se vart dom tar vägen. För det är ju lite spännande också.

Helt OT ang spännande. Jag jobbade för ett par år sen på ett ställe som låg inte allt för långt borta från Hells Angels klubb. Jösses amalia när polisen gjorde razzia där. Så stora ögon har jag nog aldrig haft. Det var jättespännande!

Hmmm... Måste nog skaffa mig några hobbisar märker jag.

• Maya K

Hilde o Gable:

så tjejer... nu är tråden uppe :) får ju se om ngt pirrigt händer mig..... :(

• Maya K

Nej.. nu ska jag tvätta av masken och krypa ner i sängen.. Vi hörs säkert imorgon :

Kramisar på alla blivande brudar.. och er andra med ;)

• Hilde

Tror knappast det... men vi får se.

• Gable

Hilde - ja du vet... Såna där fritidsaktiviteter som andra människor sysslar med när dom inte arbetar. Internet är tydligen inte en hobby och BT är det definitivt inte. Säger dom. Jag vet att dom har fel.

Reflekterade bara över att jag nog har ett ospännande liv i största allmänhet då jag tycker att det var jättespännande att se poliser springa ut och in i Hells angels klubblokal. Vet inte vad jag förväntade mig?! Att de skulle bära ut bazookas och en massa lik kanske??

Måste sluta se på tv och surfa på konstiga sidor på internet.

• Gable

Tjaaa Maya om du ska gå och lägga dig så kanske din önskan slår in

Här ska det också kopplas ner, för att sova.

Sov så gott alla så hörs vi säkert imorgon igen

• Maya K

Morn.. uooe igen som ni säkert sett på de andra trådarna.. idag får jag dock inte vara inne så länge då mitt ex-jobb väntar på att bli klart ngn gång :)

Svar på tråden äntligen fredag...!