• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jag fick mig just ett gott skratt på cerat tråden. Fanns en kul länk där till en sida för ceratmissbrukare

• robbans flicka

får en till komma o lägga sig i denna tråd?!

Här hemma är vi så rolig så att nu när barnen sover så sitter m2b o spelar halv leif 2 (half life 2) o jag sitte här o snokar på bt fast jag håller på att somna i vinglaset.

• Gable

Liv och liv... Det var då ett j-vla tjat om liv

Blivande maken är bortrest och själv har jag ingen lust att gå på Malmen och bli bjuden på drinkar så...

• Hilde

välkommen till fredagstråden för anonyma bt fantaster!!

• mammacatta

en gång i min ungdom så fick jag betalt att gå på krogen utklädd till den korta tjocka bluesbrothern, med mig hade jag emil som var lite längre. jag band in bröna, och sminkade en 3o´clock-shade. sen gick vi runt bland folket på krogen och spred lite bluesbrother-stämning. kul som f*n! :D
    MEN d kuligaste av allt var att varenda fruntimmer på krogen spanade in MIG inte emil, blev nypt i häcken fler gånger än jag blivit i hela mitt liv, blev utskälld på tjejtoan och fick minst 3 erbjudanden om sängplats... emil är forfarande lite avis på mig för d där... :D
    "a mans gotta do what a mans gotta do!" svarade jag på alla tjejers fråga om jag var tjej eller kille...
    KUL! *flinar belåtet*

• Gable

Herreminskapare! Det finns verkligen hemsidor om ALLT!

Nån kanske orkar lägga upp en för anonyma BT-forumsmissbrukare??

• robbans flicka

jag är så anonym här på bt så jag kanske inte är anonym längre?!

Jag är helt galen i denna sida, kan sitta här i evigheter o snoksurfa om jag har möjlighet till det, vilket liv man har.

Tycker det är roligare att sitta här o snoka än att ha nån "tråkig" tv kväll

• Hilde

Gable har du gluttat på cerat tråden???

• Beachy

Vad är gränsen för bt-missbruk?? När man inte pratar med familjen en fredagskväll för man kan inte slita sig från sina trevliga o roliga kamrater på BT?? Rller går gränsen långt före det??

Vad skall vi i ABTM (anonyma BT-missbrukare) göra för att komma ur vårt missbruk? Tänk er att behöva begränsa till 1-2 tim/v. Det klarar jag aldrig...
    Sk*t samma, var missbrukare och lycklig

• Gable

Skojar du?! Visste inte att man kunde bli beroende av cerat. Det ska jag minsann berätta för blivande maken. Han ska vara glad att jag är BT-beroende och inte cerat-beroende.

Svar på tråden äntligen fredag...!