• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

"... till curacao måsta gynga så.."
    povel ä för ball han.

nu har jag gjort det igen. lagt in ett totalt oseriöst inlägg i en seriös fråga.
    *smäller mig på fingrarna*
    fyyy catta...

• Hilde

Hej mammacatta kul att höra av dig igen. Jag har använt det källkritiska ögat en stund nu.... inget kul.... helt plötsligt gömmer det sig troll överallt.

• Hilde

Menar du att du har terroriserat en tråd... ? Fy... vad nedrigt

• Gable

Håller med dig, Hilde. Jag förstår hur paranoida personer känner sig. Jag ser troll överallt nu... Säkert finns det nån i den här tråden också *tittar misstänksamt runt omkring*

• mammacatta

jaaa, d är för sorgligt när man plötsligt förlorar sin oskuld... :D *fniss*

• mammacatta

bara lite. en helt orelevant sångtext (som ovan) smög sig in i en intet ont anande fråga om resmål... *tittar fram under luggen*

• Hilde

öhh... tror min oskuld på BT försvann när jag gluttade på en relationstråd av någon "stackare" som hade blivit försmådd och lämnat karl och hus och flyttat in hos sin syster. mmmmmm nån som känner igen den.

• Gable

Ja gud den tråden! Tror det blev bortplockad. Jag gick på den stenhårt. Till att börja med, sen blev den tråden helt... tjaaa... helgalen... Den var riktigt kul till slut

• Hilde

Hängde inte med till slutet på den. Kommer ihåg när den dök upp... då verkade den sann, men sedan så tyckte jag den började bli konstig, så jag började ana ugglor i mossen ganska snabbt.... Har kännt en sådan där människa en gång i tiden som lever i fantasien, så vissa varningssignaler kan man faktiskt känna igen fastän de är i skriftlig form.

Men ibland tror jag faktiskt att en del av de mest galna relationstrådarna är sanna.

• Gable

Du har helt rätt. Vissa personers liv är som en riktig såpa, man fattar inte att de hinner jobba eller sova öht.

Svar på tråden äntligen fredag...!