• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

ja, d var d ja undrade över. det ena ger d andra och inget är lika i trådarna...

• mammacatta

cybermamman: nej ja menar att hon i lååånga tråden sa att exet gjort slut, men i en ny tråd så var det HON som gjorde slut...

• Hilde

Vem är carro3 ? Har jag missat nåt?

• Beachy

Vad kul ni verkar ha. Är på jobbet o slutar inte förrän 20.30. När jag kommer hem halvsover väl barnen o karl framför Robinson.... Kul, kul

Nej, det känns helt rätt med skumpa! Tyvärr blir det nog bara simpelt dunkvin i morgon (orkar inte ens öppna dunken i dag..)

• Gable

Hmmm... Är det bara jag eller är det fler som misstänker ett eller flera troll här på BT? Bl a Carro3. Kan vara ute och cykla men det är helt otroligt hur många som hittar hit för att skriva om sina olika relationsproblem...

• mammacatta

hon har tråden "hjälp" nu.

• Beachy

Vill också veta vem Carro3 är?

• liten ior

nu är det snart dax för lite ost, kex å vin tillsammans med min sambo å bonusdooter, ja bonus får självklart inte vin...

• Hilde

Sitter och underhåller mig med att titta in på köp o sälj allt emellanåt... Kul detta med alla säljande formuleringar "ovanlig halterneck" "underbar nixxa" "enkel vacker brudklänning" osv. osv.

Riktigt underhållande blir det när den "underbart vackra klänningen" när jag upptäcker att jag tycker att klänningen är ful. De flesta "ovanliga" klänningarna t.ex. är ju ganska vanliga....

Ja som ni märker så har jag tråååkigt och roar mig med det lilla i vardagen....

• Beachy

Liten ior
    Vilken tur, då blir det mer kvar till dig...

Kollade precis lite i "hjälp-tråden". Det verkar bli en kul helg för henne....

Svar på tråden äntligen fredag...!