• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

hahahaa... ja det händer lätt så att man inte tänker på att man kan bli full när man sitter och pysslar med ngt och dricker vin vid sidan om.. det har hänt mig med ett anatl gånger.. Nu har jag dock blivit lite dålig på att dricka vin och ahr över g¨tt till cider och riktiga drinkar ett tag men min vin period kommer nog snart igen... Vin är ju så gott..

• mammacatta

åååååååååååå ja. vin blir man inte så sliskig i munnen på. :D -> man kan dricka meeer...:D

• Hilde

Ni talar alkohol... *gruff*

Här sitter en tjej som skulle vilja bli lite onykter någon gång, utan att behöva bli bakfull o yr i huvudet efter sitt andra glas vin...

Jag tål inte att dricka! Hemskt men sant. Har nog aldrig klarat av det särskilt bra, fastän jag har haft perioder då jag övade ganska bra och ofta Precis när jag börjar känna mig lite lullig, då hugger dieselmannen till.... fast han är snäll mot mig för han ger mig en liten varning bara en sådan där varning som de flesta missar, eller inte känner av alls.... Nuförtiden så är det jag som är chaufför och kör ostadig sambo hem...

Ps. hemma kan jag dricka lite vin, men det är just i kombination med festande, rökande, god middag som jag är helt omöjlig.

He he hoppas verkligen att de är snälla mot mig på min framtida möhippa. Jag har börjat oroa mig lite redan. Ger de mig för mycket alkohol så kommer varken jag eller de att ha särskilt kul....

• Mickis74

Krogen igår och två kalas idag.....o vips så var helgen slut *S*

• Gable

Åherregud, aldrig mera parta i 2 dagar! Hur orkar dagens ungdom??? Idag orkar jag bara sitta uppe i nån timma, sen måste man gå och lägga sig igen.

Maya K - oroa dig inte, det var inte dig jag menade!!

• Maya K

Gable:

Vad bra ;)

Ja.. jag kan säga att jag fortfarande känner av att jag festade i fredags :(

• Hilde

öhh bahhh gruff pav floff!!!

Nu är jag sur!

kolla den här tråden lever ännu!!!! www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m980386.html

Jag har klarat att skriva något också, så nu lever den väl ett tag till. Börjar känna mig som en tjetmoster på BT. Men jag tycker nästan att den där TS:en nästan förtjänar att bli anmäld för hets mot folkgrupp. Det är ibland snuddande nära sådana åsikter åtminstone bland de som klarar att försvara åsikten.

ush... Varför bryr jag mig egentligen? Jag blir så himla arg ibland bara.

grrr *tyst morrande*

rrrr *ännu tystare morr*

• Hilde

*fniss* jag sitter o roar mig själv

På köp o sälj har det dykt upp ännu en maräng-klänning från förgångna modevågor.
    Enelsk dröm tror jag den kallades.... mmm... visserligen en ganska söt maräng, men ganska rejält omodern. Jag begriper inte varför folk inte förstår när deras älsklingskläder har blivit helt omoderna.

Jag har en blus med ofantliga axelklaffar, jag älskar den blusen och har varit sååå fräck i den en gång i tiden, men hallååå...det var ju för lääänge sedan. Nu ska den bara ligga i lådan och påminna mig om hur kul jag haft med den på

• Maya K

Hilde:

Var inne på tråden du sa att man skulle läsa på och kan direkt säga att jag inte orkade ödsla min energi på den tråden då jag tycker att de bara är blaj att diskutera sådant.... missförstå mig inte nu...

Håller även med om detta med omoderna kläder som varit moderna och som folk sätter ut på nätet... VARFÖR???? Det är ju ingen som vill gå i det som är omodernt.. ok om det vore klassiska kläder men men...

• Hilde

Maya K jag vet faktiskt inte varför jag blir så upprörd på den där frsörtråden, men jag kan bara inte låta bli... Jag ska försöka att inte bry mig om den mera!

Svar på tråden äntligen fredag...!