• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Hola! Nu är man äntligen tillbaka i verkligheten, dvs här på BT. Dumma jobb som tvingar en att göra en massa oviktiga saker

Jag är rätt glad faktiskt över att jag har hittat mina brudskor! Shoppade på Jarméus och de kostade BARA 500! Det är ju rena fyndet med tanke på vad skorna kan kosta.

Sambon var nöjd, han tyckte dom var fina. Men när jag vill prova skorna och ställa mig utmed honom, bara för att kolla att jag inte blev för lång, så fick han nog. Nog för att det är hög klack men sååå hög var den väl ändå inte tyckte han. Visserligen hade han rätt, han är ju runt 25 cm längre. Men vadå, jag ville ju vara säker!

Börjar man få lite bridezilla-tendenser kanske??

• Maya K

Gable:

Var du i Solna och shoppade??? Själv har jag inte ens börjat kolla på skor.. Nackdelen med mig och min M2B är att han är endast 3-4cm längre mig :( Jag är 171 så... aja.. vad spelar det för roll.. får hitta att par platta sandaler eller ngt :)

• Hilde

Jag är 159,5 cm kort och sambon är 180 cm mina skor har 8 cm klack, men vad hjälper det...... Vi blir nog söta ändå

• Hilde

En liten enkät bara... fast jag hatar enkäter...!!!! Det har dykt upp en tråd om lekar för brudparet....

Vad har ni för åsikt i frågan?

Är jag den enda som tycker att många av lekarna brukar vara så himla dumma och småförnedrande för brudparet?

När jag läser sådana där trådar så får jag obehagsknottror på armarna... tänk om någon hemsk människa sätter igång nåt sånt på vårt bröllop... vad göra... kan man med att tvärvägra... Kan man informera toastmaster om att han ska hoppa emellan illa kvickt, och i så fall hur?
    Jag menar jag skulle bli rosenrasande om det dyker upp någon sådan där frågesport, som vi själva ska delta i. Frågesport till de församlade om brudparet däremot tycker jag är ok... Vad tycker ni?

Jag frågar i denna tråden, för skulle jag fråga någon annanstans så skulle jag få på nöten rejält.

• Maya K

Hilde:

jag tycker inte om lekar heller.. eller ja lekar men alltså bröllop... Det enda som vi kommer att ha är klippa slipsen (bandet) den finns beskriven på BT. Annars skulle inte jag vilja ha lekar coh skulle inte vilja utsätta mina gäster för det heller.. Förstår dig precis :)

• Maya K

Nepp nu ska jag lägga mig och sussa då jag har på mitt schema imorgon att jag ska vakna 07 och börja dagen med en promenad och sen att jag ska börja plugga så tidigt som möjligt..

Natti Natti :)

• Hilde

Lyckos.... jag får sitta o skriva en stund till... Gör ju inte saken lättare att jag alltid fastnar på BT Men jag har fastnat i tanken så jag har svårt att göra en sammanfattning av en text... Det lossnar inte riktigt.

• Gable

Här är en till som får allergiska utslag av:

Små käcka frågesporter
    Tipspromenader
    Allsång
    Lekar i största allmänhet

Visst, jag förstår att andra människor kanske tycker sånt är kul jag tycker inte det är kul. Jag vill inte ha det så när jag gifter mig. Det är en bröllopsmiddag, inte något barnkalas!

Jag vill ha en trevlig middag, med trevligt sällskap och god mat. Inte en massa studsa runt "ohejohå va vi ska vara skojsiga nu då".

Svar på tråden äntligen fredag...!