• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

tjoho, jag fick nummer 521!:D:D:D

;)

• Hilde

Grattis till 521 då

Får man fråga när och hur ni funderar på att bli 031:or. Jag är ju nämligen dagspendlande 033 till 031. Då har man råd med ett bra hus för ungefär en miljon Ett litet tips bara så där i fall att

• Hilde

oj...hmm....jag fick en förvånad gubbe där. konstigt.

• mammacatta

typ nästa år på våren, så vi får en sommar på oss att bygga soc nät... :D

• Maya K

Grattis Mammacatta

Men vårat hus kostar 1,5 mille.... men sen så får man tänka på att det är i sthlm och alla hus kostar över 2-4 mille så det är ett bra pris på vårat hus och dessutom så stiger vädret på det hela tiden då området blir mer och mer attraktiv

Lustigt... Jag sov till kl 11.30 idag... Sen upptäckte jag att vi inte har ngn kaffe hemma och jag har min plånbok i bilen och min M2B har tagit bilen till jobbet... smart....

• Hilde

öh... soc nät ? menar du sociala nätverk

Åhhh nu har jag en sådan där BT fanatisk dag igen... jag har skrivkramp och tänkkramp o så fastnar jag här på BT

Jag har varit jätteduktig och deltagit i alla möjliga mer eller mindre intressanta trådar Jag borde skärpa mig tjejer, men min lättjefulla själ stretar emot.

• Hilde

he he... vårt hus kostade *harkling* 335 000 kr. Det ni Fast så köpte vi ju ett mycket speciellt hus också, som bara , då menar jag bara i ville ha

Det är visserligen ett rejält timmerhus från 1800-talet så det var ganska lätt att fixa till. Den typen av hus är ju som gjorda för att lappa och laga bara man använder samma/likvärdigt material.

Nu är värdet dock ett helt annat, så man kan säga att det är en sorts pensionssparform, som ger förbaskat bra avkastning.

• Maya K

Hilde:

Det är inte alltid lätt att hålla sig borta Själv skulle jag inte komma in på BT föränn på kvällen men ser det ut så??? det första jag gör när jag stiger upp är att jag slår på datorn och klickar mig hit

• Hilde

Glömde en grej bara.... jag är ju hustomte som ni vet så jag kan inte låta bli o vara lite knäpp när det gäller hus Speciellt när det gäller mitt egna. Får ursäkta för det

• Maya K

Hehehe... så det säger du Hilde ;)

Svar på tråden äntligen fredag...!