• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Duktigt Gable!!!!

Trodde nog det skulle bli jag Men du hann först

• Maya K

Tja tjejer...
    Nu har jag vaknat till live igen... Jag kan säga att jag hittade en massa på trädgårdsmässan men vad ska man göra med allt jag hittade då jag inte har en trädgård ännu :)

Vad ni har varit duktiga på denna tråd medans jag inte varit här

Gable: Grattit till 500....

Vad var det med den där C3.. har hon skrivit här förut osv??? Nyfiken.. var och läste på hennes tråd men eftersom jag inte sett henne förut här på BT och ni skriver om henne vill även jag veta :)

• mammacatta

gooooomorgon alla brudar!:D:D:D

vill bara skryta lite: eftersom jag är lite så "grön" så har jag nu börjat...

ATT PLANTERA mina blomsterdekorationer!!!!

älskar verkligen trädgårdsarbete, å nu har 2 av 6 sorters liiiila blommor fått hälsa på mamma jord... *jippppiiiii*:D

• Maya K

mammacatta:

God morgon eller.... hmmm... god dag ska jag ju säga..

Vad kul med blomsterdekorationer.. Själv satt jag igår och tittade över hur jag vill ha placeringarna och har nu bestämt mig.. kommer antingen att vika egna askar eller presentpåsar.. Dem ska jag måla till samma färg som vi ska ha på temat. Sen ska jag skriva gästernas namn på dem och ha en liten pralin eller ngt i dem...

• Hilde

Hejsan!

Jag har varit sååå duktig idag. Vi har nämligen dragit upp plastmatta (grön 70-tals hemsk)och därefter masonit, med milliarder med nubb.... men vi hittade ett väldigt fint fernissat trägolv under Så vårt sovrum blir nog jättefint till slut.

Nå nu vet ni min dag. mammacatta hur kan du plantera något....??? Vi har fortfarande tjäle här... har inte du det osså? eller planterar du i krukor? Vad för blommor ska du förresten ha i dina dekorationer ? Jag o min mamma funderar på att fröså hela hennes koloniland med blommor för dekorationer hoppas bara ett det kommer att funka.

• Maya K

Hilde och mammacatta:

vad smarta ni är Hmmm.. jag kanske redan har hunnit flytta in i en villa så då kan även jag så mina dekoartions blommor hoppas hoppas hoppas....

• Maya K

God Morgon God MOrgon....

Idag ska jag göra ett nytt försök med att gå och prova klänningar.. Detta eftersom senast jag var i farten så var det så mkt folk överallt så vi orkade inte köa till att få prova en klänning. Idag ska jag vara där dirket de öppnar kl. 11.00

• Hilde

Maya K flytta till villa? Är du i villaköptagen?

Hoppas det går bra med provandet, tyckte själv att det var en ganska jobbig bit. Kände mig mest bara tjock o ful när jag fick på mig klänningarna, det var väldigt få som blev särskilt snygga på mig. Sedan kan jag bli lite känslig när man har expediter runtomkring som ivrigt vill sälja det dyraste de har inne Så var det på några ställen. Det var faktiskt bara ett ställe som jag kände mig bra bemött på, men de hade tyvärr inte någon riktigt bra klänning.... till slut hittade jag ändå en... och blev hur nöjd som helst

• Maya K

Äntligen hemma från stan.. oj oj oj vad det tar på krafterna.. Hittade en klänning som jag var fantastiskt snygg i som skulle kosta 5900kr. Den heter Eternity D829. Hittade även en annan klänning som jag skulle kunna ha och som var otroligt vacker den kostar bara 4000kr som ny.. båda lite princessklännings aktiga.. :) Tror att mina planera på att låta sy upp en klänning försvann nu!!

• Maya K

Hilde:

Ja just det ja.. vi har planerat att köpa en villa här i sthlm.. Min M2B:s släktingar har en som de skulle kunna tänka sig sälja till oss då det inte är ngn som bor där nu.. Köper vi den så måste vi dock renovera men det är ju kul då min m2b är snickare i grunden och jag tycker om att planera allt från början.

Svar på tråden äntligen fredag...!