• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Sambon förstår inte heller det roliga med BT. Han skrattar lite snällt med när jag har berättat om gummistöveltråden och den här tråden. Egentligen fattar han öht inte vad det är som är så kul, men han låter mig hållas. Han har väl förstått att om jag inte hade er, så skulle han vara BETYDLIGT mer ansatt än vad han är

• Gable

Undrar om hon är sann eller om det är trolleritrollera... En del lever ju i en *host host*. Kanske bäst att vara snäll så man inte blir anmäld

Tror jag börjar få ögoninflammation igen. Ögonen kletar och kliar. Blääääää!!!

• Gable

Hoppsan, kunde inte låta bli att fråga C3.

• Hilde

Min sambo fattar inte, han uthärdar Börjar väl bli sotis snart

Vad är en *host host* ?

• Hilde

Vad var gummistöveltråden???

• Gable

en annan värld... Kanske

Ska leta efter tråden!

• mammacatta

vilken tur att vi åtminstone ibland skriver om bröllop... varför i hela friden stängs inte elaka-tråden då rå...? :?

åååååå va kul attt c3 slår nya frivolter! har saknat hennes... ska vi säga fantas..tiska historier, de roar mig Enormt! såg att du var där gable, måste nog pxp fråga lite i förbifarten bara. inte tracka. bara fråga... :D

• Hilde

Först ska jag skriva lite om bröllop. Måste ju få vara lite självcentrerad osså Jag tror att jag ska ha en brudbukett med gröna rosor och tre cremefärgade.... Vad tror ni.... Tufft?

Nu till lite serious buisiness! Vår gemensamma vän C3 har visst fått påhälsning....mmmm...mammacatta Jag har osså hälsat på.... jag gjorde en liten visit bara, som ingen troligen blir så mycket visare av ....

• Gable

Jäs! Jag knep 500!!

Nu ska jag gå och lägga mig.

Sov gott!

Svar på tråden äntligen fredag...!