• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

oj oj oj.. vilka dumma anklagelser.. det är ju inte det minsta rasistiska inlägg i det du skrev... Det är ju bara ren fakta att det är så.. och det m släktingar osv.. det är ju så att de har storsläkt utomlands... kolla bara på min släkt som kommer från finland

• Gable

MC - du är för rolig!

Skönt att höra om din mamma, att det inte var så allvarligt. Även om man blir väldigt rädd när sånt där händer.

• Hilde

Hej brudar!

Nu ä jag tebax på BT... gör min lilla kvällsrond Jag tackar mammacatta för att jag kallas klippa...

Synd att du behövde bli så uppskrämd för din mamma. Hoppas det löste sig.

Idag har vi planterat 30 m med vit syren... känns jättebra!!!! Imorgon blir det nog några meter till.

Sedan så det där med storlekar på kläder. Det är kläderna det är fel på, inte mig, det är min filosofi. Nu har jag föresten snart fått ihop till min outfit för sambons systers bröllop, har köpt en pansartrosa ala potemkin för att ha under den väldigt tunna silkeskjolen, annars är det nog alltför mycket som rör sig på ett mindre fördelaktigt sätt idag hittade jag också en BH som gjorde att jag slipper få ränder på ryggen och som jag fick väääldigt välformad byst i. hmmm mycket ansträngning för några timmar. Fast jag har definitivt bestämt mig för att inte känna mig som flodhästen från landet den här gången

• Gable

MC - när ska ni gifta er? Eller har jag missat det i vår jättetråd?

• Gable

Hej Hilde!! Tyvärr ska jag avsluta. Måste gå å lägga mig. Chefen är inne på kontoret imorgon så man måste ju ge ett seriöst intryck och jobba lite

• Hilde

Natti Natti

JAg var inne o kollade mammacattas inlägg lite om diamanter o så. hmmm tyvärr så har jag också den erfarenheten att mammacatta har rätt, men jag har för mig att det inte bara gäller invandrare. Det är föresten konstigt att man kan fortsätta att överlåta verksamheter som man får såna bidrag för, för jag menar någonstans så beviljas ju bidragen ifrån. HAr ett minne av en städfirma som funkade så, som startades om av långtidsarbetslösa, ett par gånger mer än nödvändigt. Fast det var för väldigt många år sen.

Nu ska jag kolla vidare...

• Hilde

Fast mammacatta akta dig för sån där frispråkighet, den uppskattas sällan på BT. Ofta bäst att inte yttre sig. Kolla på mig jag brukar vara helt oförarglig o ändå så slinker det med en granskning....

• mammacatta

d ä lite 1984 över vissa personer här, ja. ni vet - storebror å d där... men jag har ju inte fel, så de får gärna kalla mig smygrasist - jag vet ju att de har fel å blir inte ens arg. ordet är för uttjatat för att vara kontroversiellt:) d används mest av personer som vill få sin vilja igenom - lite 4-åringsstadiet:D d är ju faktiskt väääldigt sällan man träffas på en tvättäkta rasist - inte ens nassarna är ju "äkta" - de vill ju bara "höra ihop" - åxå lite 4-åringsstadiet:D:D:D

nu lite seriöst: trosor med e4-linning är ju bara föööör bra! (trodde ni att jag skulle vara seriös? *HAHAHAHA*) man får snygg häck - utan vita syreneer - å varma njurar. kan d bli bättre?:D

• mammacatta

16 juli, har skickat in hindersprövning å fått den. helt i onödan. å ja som haaatar onödan... jag ska ju byta till morsans flicknamn - å d mååste göras innan. *kvadruppelsuck*

• Hilde

16 Juli kommer du nog att hinna få igenom ändringen till. Min blivande svägerska tror jag bara väntade några veckor, fast jag är inte helt säker. Nu ska sambon ut på svensexa imorgon med den blivande brudgummen där. He he de har frågat om jag ville vara chaufför hem.... sällan bellan.... vet att min lilla älskling minnsann har vett o sans att åtminstone säga till innan han om möjligt behöver gå ut ur bilen o rasta sig på vägen hem... men den blivande brudgummen i det här fallet, han tror jag nog inte jag litar på att han kommer att ha den självbevarelsedriften. Antingen så får blivande svägerskan hämta honom själv, eller så får hans kompisar ordna nattning hemma hos sig själva i stan

Svar på tråden äntligen fredag...!