• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

nähä.... ingen aktivitet här idag... Då återgår jag väl till mina andra kvällsaktiviteter... se på TV

• Maya K

God Morgon..

Äntligen en härlig fredag....NOT... idag måste jag plugga häcken av mig och så mäst jag även städa och allt.. skit jobbigt,,,

Det som jag ser framemot är att jag ska ringa till en kyrka och en festlokal Jag hoppas på att det går bra.. När jag tittade på bilder osv så frågade jag min blivande om han skulle kunna tänka sig att gifta sig på ett annat ställe än det vi tänkt oss och han sa ja Nu får vi hoppas på att allt gåt bra..
    Med... er sen hur det gick och vad dett är för ställe

• Hilde

Hoppas det går bra med ditt bokande Maya.

Jag sitter här med två katter, varav en löper o den andra tror att denna katt håller på o dö Ett himla liv är det, både dag o natt. Sen så sitter min lilla katt o skriker vid dörren och slänger sig mot den i hopp om att kunna få upp den. Det fick hon osså igår, Sambon öppnade oanandes dörren utifrån o vips så smet katten ut. Som tur var så var hon dum nog att vilja ha sällskap, så hon blev lätt att fånga igen Nu sitter jag här o väntar på att katt nr två ska börja löpa, vilken dag som helst. Jag får ju inte ge p-piller eller kastrera förrän de fått löpa ordentligt en gång. Jag missförstod instruktionerna när jag började ge p-piller första gången, så nu får jag ta smällen istället.

• Maya K

Hilde:

Ojj... ja jag kan tänka mig att det låter med Katterna...

Själv känner jag mig som en klagikärring nu.. Det är nämligen så att ngn dum idiot till människa har parkerat på våran gård och alldeles för toknära våran dyra motorcykel. bilen är alltså 1-2cm ifrån motorcykeln. GRRRRRRRR
    Skrev en lapp och bad människan ta hänsyn till motorcykeln.. Förstår inte vad folk tänker ibland???

• Maya K

Hahaha... tjejer... jag tog nummer 1234 på våran tråd.. hihihiii

• Hilde

he he... 1235 var det visst.

Vill meddela att jag har två utmattade snarkande katter i knät nu.... Sött

• Maya K

nummret innan 1235 var mitt med.. titta :)
    Åhhh... gulligt med sovande katter...fast jag skulle nysa hela tiden då jag är allergisk :(

• Hilde

du skulle nog dö av dem om du träffade dem just nu. Jag tror att det är stressen som gjort det, för de fäller hela tiden, nästan så man kan tro att de ska tappa all päls... fast det är väl inte möjligt. Till o med jag nyser för tillfället o jag är inte allergisk.

Jag ska visst plugga lite idag osså Sen!!! Idag har jag skolkat från föreläsningen... fy på mig! Jag skulle ha en människa som ska föreläsa, som jag bara inte klarar av. JAg får ryskänslor av honom hela tiden. En sån där som älskar att sola sig i sin egen glans finns ju tyvärr alltför många av den sorten bland personal på Universitet.

Sen ska vi fortsätta plantera syrener...

hmm jag kanske ska duscha osså... o sen kanske jag ska springa över till grannen o tigga mig en kopp kaffe o lite sällskap brukar vara ett ypperligt sätt att komma igång

• Maya K

Hilde:

Jag skolkar varje vecka från föreläsningar... Jag har ju föreläsning en gång i veckan i arbetsrätt.. men eftersom det är den enda föreläsningen och bara en gång i veckan så tycker jag att det är onödigt för mig att pendla till Dalarna från Sthlm en gång i vecka.. då kan jag likagärna läsa hemma

Nepp nu måste jag duscha och hämta tvätt m.m. och sen ringa och plugga.. hörs senare..

Ha en bra dag allihopa.

Kramizar

• Hilde

mmm jag hänger kvar här o jag har inte duschat än.... URK!

Vi har en gräns på 80% närvaro på kurserna för att få ut något resultat, så jag kan inte skolka vanligtvis, fast denna kursen skulle jag helst velat vara hemma hela tiden, utom den här veckan som faktiskt varit vrålintressant.

För övrigt så kan man säga om den föreläsare som vi skulle ha idag, att han är mannen som alltid ser ut som om han går bakåt, när han går framåt... Lite serietidningsvarning på honom. Han lutar liksom aldrig åt det håll han är på nväg mot utan ser ut som om han går i stark motvind, alternativt storm. Håret är pageklippt o står alltid ut från nacken som om det blåser också, så hela personen blir liksom lite surrealistisk i intrycket Sedan så talar han tyst och med så få ord som möjligt. Säger väldigt mycket om sin egen förträfflighet och väldigt mycket om våra patetiska försök till vetenskaplighet.... visserligen som ett skämt, men det skämtet går inte hem kan jag lova....

Näh jag har det bättre hemma idag!!! Föresten så jag skrev ju en tenta på 10p för över tre veckor sedan. Vi skulle få tillbaks den igår. Men ansvarig lärare var tvungen o stå framför oss utan tenta, för tre av de som rättar frågor har inte rättat klart

hmmm solen skiner visst lite.... nu gör jag sorti från BT några timmar... Jättekram på er!!!!!

Svar på tråden äntligen fredag...!