• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Gable:

Jag känner mig inte så.. kanske att jag borde sola men det är för att jag är en VÄLDIGT ljus människa..

Ibland så känner jag att jag kunde ha större bröst eller större midija när jag provar klänningar... provar då strl 36

• Maya K

Hmmm. nja.. så ser inte jag på det... Jag är 171-172cm har storlek 34/36.. Ibland är 34 för litet och ibland är 36 för stort.. Skit jobbigt ju.. varför kan man inte bara ha en enda strl,,, och nu när de har ändrat strl systemet i EU så ligger alla strl på antingen 32/34 eller 36/38... då är 36/38 för stort.. varför kan det inte bara vara 36 osv..??

• Gable

Sen stämmer ju inte storleken från olika plagg heller. En 38:a är inte alltid en 38:a...

Visst är det lustigt, man är aldrig riktigt nöjd med hur man själv ser ut.

• Maya K

Hahaha.. japp.. det enda som jag inte är nöjd med ibland är brösten MEN detta beror ju på att storlekarna är så olika från plagg till plagg.. borde kanske tänka på att jag ska vara nöjd för det jag har och missnöjd för storlekarna

• mammacatta

nejdå, d var inget allvarligt. hon tänker inte, d är d stora problemet. när hon saknas å ingen vet var hon är så ringer man till mig å frågar. jag står ju i katalogen, d gör inte min bror. så jag blev rejält uppskrämd, har inte riktigt slutat darra än...:(

oseriöst då: om min fantastiska *ähum* kropp kan sägas att man KAN ha för långa ben... jag får aldrig plats nån stans, har aldrig gjort... skånkerna sticker ut i mittgångar eller gräver sig in i ryggar. värre blev d när häckens omfång ökade - då kunde jag ju inte ens sätta mig på tvären!
    jag är 172 cm över havet, men har 82cm i beninnelängd - å d mesta ligger på låret. svägerskan är 2 cm längre, har 84 i beninnelängd - men propotionerlig så hon störs inte av d. å inga flygvärdinnor heller:D

• Maya K

mammacatta:

Hahahah... ja.. jag kan säga att jag har långa en jag med!!!! Hade förut problem med att hitta bra längd på byxor men är så glad att man nu tillverkar byxor i olika längder,, men när det gäller byxor i bara ex strl. 36 så är de antingen för korta eller så får jag prova ett par i 38 och då blir det för stort i midijan"!!!

• mammacatta

nu har jag blivit kallad smygrasist med:D kul!:) en tråd om diamanters äkthet.

• Maya K

va????? sjukt... hmmmm... ska läsa om jag hittar

Svar på tråden äntligen fredag...!