• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Godnatt ! Vi ses säkert snart igen....

Föresten så hade jag ett inlägg som fastnade i filtret idag. Lite fånigt, för jag avhandlade bara bebisar och andra triviala fånigheter....

• mammacatta

sepass! du är RADIKAL kära hilde, vakta dina ord - storebror ser dig...:D:D:D:D

• Hilde

oh föresten jag tror att jag fastnade med ett inlägg om lukten på bebisar, att jag inte uppskattar andras bebisars likt, men att jag vet att min egen säkert skulle lukta himmelskt... nåt sånt stod det nog tror jag.... undrar vad moderatorerna ska tycka är förargligt i det

• Hilde

Ja men så radikal är jag ju inte, jag älskar ju BT !!!!! Å jag antar att de som granskar har lite mer distans än så.... Kanske är längden på vår tråd som gör att vi hamnar i filtret kanske. Det kan ju inte vara något vi skriver om, för ärligt talat av allt som skrivs på BT så är vi ganska så oförargliga....

Jag hittade föresten en plantskola som verkar göra fina brudbuketter och blombinderier, så nu kanske jag inte kommer att ruinera mig på det åtminstone. Fortfarande hooked på gröna rosor

• Hilde

Gonatt!!!!!! Nu ska jag lägga mig

• mammacatta

kanske d var fel på sidan, har haft d problemet fler gånger.

:? ska ja gå å lägga mig nu?
    d ä bra m skriva så här, man kan rätta...:D

å vakta INTE dina ord - du är BRA! *kraaam*:D
    nu: sössa sött - vi sover övervakade:)
    sov gott - mamma ska sova nu å *blinkar trött*

• mammacatta

åååå så präktig! inte ens tydligt oseriösa problem...*blä*

läste inlägg om hull på fel håll

• Maya K

God Morgon igen tjejer.

Jag har fått så mkt i skolan att göra så att jag inte hunnit vara här inne.. Hmmm. snyft snyft..

Hilde.. ang. din kusin.. det är nog bästa att du håller dina planer för dig själv from nu. Jag hade en likadan kusin som tog allt jag "drömmde" om men nu är hon inte i vägen då jag tappat kontakten med henne :)

Jag har också tänkt på att låta göra min bukett i en plantskolan.. Det är en super ide och man sparar en slant. Men jag tror att man då måste vara i godtid här i sthlm och fråga.. Hmmm... kanske ska luska ut det idag.

Kan berätta att Fyrmailjshuset som jag pratat innan om och som de ska börja bygga nu.... vi fick reservara en lgh till oss.. Hihihiiii.. är ssååååååååå glad.

Igår var jag förövrigt och shoppade lite. Köpte en vit kavaj som är jätte snygg från H&M och den kostade bara 298:- Kommer att använda kavajen som en sommar jacka. Jätte bra då man även kan ha på den på fester osv... Tröttnade sååååå på min svarta kritstreckrandiga kavaj... Sen så såg jag två par skor som jag vill ha och en massa väskor men eftersom jag är student så kan jag inte få allting :(

• Hilde

Maya K GRATTIS !! Hoppas nu att ni får köpa. Föresten jag glömde fråga, ingår det någon liten täppa till er lägenhet? Som jag förstod det hela så var det något sorts radhusliknande bygge.

Idag har jag varit o shoppat fler växter till trädgården Vita syrener som ska bli en sorts gles häck ut mot gatan. JAg vill ha ett antal friväxande yviga buskar liksom. Tänkte att de ska kunna ge intryck av lummighet och ge visst insynsskydd, men ändå inte vara så avskiljande som en vanlig häck. I övrigt så är jag bara på dåligt humör i omgångar tyvärr. Min lärare blir ju inte bättre vad tiden löper, bara värre och mer svårförståelig.

• Maya K

Hilde:

Det ingår en stooooooooorrrrrr äng i området :) Vi får själva bestämma växter och buskar osv och fixa gräsmatta m.m.. det kommer att bli jätte roligt..

Jag är lite less på min handledare på x-jobbet..s täller jag en fråga tar det upp till 1½ vecka tillsa han svarar och så ber han alltid om förlåtelse över det sena svaret.. Kan ju inte skriva hur mkt som helst utan att ha frågat honom så att jag får skriva om halva arbetet.

Förövrigt känns det som att jag även är less på bröllopsplaneringar.. eller i vart fall diskutera dem med blivande då han inget säger... Jag vill ju ha ett litet personligt bröllop och när jag kommer med olika förslag hur man kan uppnå det säfger han bara "Mmmmmmm". Det gör mig ledsen och less att planera och jag vet att han fattar det.. Åhhhh vad irriterad jag är för tillfället!!

Svar på tråden äntligen fredag...!