• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jepp... när den dagen kommer så ska vi definiivt alltid fira jul här hemma och skapa vår egen jultradition. Vi åt föresten sushi den där altrnativa julaftonen.... det var nog den bästa jul jag haft... alla kategorier ... just för att den var så avslappnad.

• Gable

Sushi på julaftonen?! Smart egentligen, för hur kul är det att se den där sillen och skinkan dag ut och dag in.

• Gable

Hilde, äter du mango nu igen?!

Vart är alla ikväll? Har ni ett liv utanför komputtern?????

• Hilde

Jag kanske åt några ostbågar efter påfyllning av mangosorbe´n Nej skämt åsido kag har gluttat på TV. Fanns inget kul där, så nu är jag tebax.

• Maya K

God morgon tjejer..
    Jag visste att ni satt här igårkväll.. Själv var jag på Bio och såg på Be Cool med Travolta mfl. Den var bar och tycker att ni ska se den

idag tänker jag gå och jaga efter priser på tyll som jag ska ha till mina praliner men även till riset (tror jag)

Ang. min hårfärg.. Har varit blond i evigheter och har lust att färga håret rött nu Men jag har lite beslutsångest eftersom jag passar i det blonda. Har visserligen fräknar och är jätte ljus så med rätt röd färg skulle jag nog se bra ut Hmmm. aja.. det problemet får jag lägga undan så länge.. Kanske rött till hösten???

Nepp.. nu måste jag fortsätta plugga så vi hörs igen...

Kramizar på er

• Maya K

Lavendars tråd är avstängd förövrigt!!!!! blir spännande att se när våran blir det!!!! Blir den det så måste vi öppna äntligen fredag del 2!!!!!

Åhh.. har ju bara bröllop i hjärnan nu!!

hmmmmm

• mammacatta

hej brudar!
    fick just veta att min TM kanske inte kan komma. d känns som att jag lika gjärna kan strunta i fest just nu...:( inte skojjigt. dessutom så har tomt2 som jag fått nys på blivit "tjingad" av min kusin sen länge - jag tycker hon är märklig, egocentrisk å barnslig sen förut, dessa bättrade inte på hennes image. *blä*
    att jag varit på jakt efter tomt där nere i 1 år å 4 månader gills inte, för hon har ju tingad just DEN tomten.*blääääää*

:D bra nyhet: lönen kom idag! kanske kan jag konsumera bort min ångest... shopping är ju en kick, klassisk i uppmuntrings-medicin...

hilde: jo, alla nyblivna mammor vill vara värst/bäst. d finns ju ingen annan att prata med, ingen vill ju lyssna på äckliga förlossningshistorier annars... men d är jättekul med bebisar: kramiga, glada, gosiga, luktar gott(ibland) älskar dig mest, ammning är som kärlek utan svett - man blir alldeles pirrig! å sex efter är JÄTTEskojj - man är ju känsligare efteråt!!!:D:D:D:D:D:D:D
    å man KAN ju göra barn, så killarna blir stålmannen å batman å hulken i-ett!:D:D:D

om familjejul: går inte att undvikas, jag laddar positiv energi innan, min morsa kan driva mig sååååå nära vannsinnets rand...:( å nu har jag en svärmor åxå som är minst lika bra på d.:(:(

• Meddelande borttaget
  • Hilde

Är den här tråden avstängd?

• mammacatta

nääää. vi kan ju skriva:D

Svar på tråden äntligen fredag...!