hej brudar!
fick just veta att min TM kanske inte kan komma. d känns som att jag lika gjärna kan strunta i fest just nu...:( inte skojjigt. dessutom så har tomt2 som jag fått nys på blivit "tjingad" av min kusin sen länge - jag tycker hon är märklig, egocentrisk å barnslig sen förut, dessa bättrade inte på hennes image. *blä*
att jag varit på jakt efter tomt där nere i 1 år å 4 månader gills inte, för hon har ju tingad just DEN tomten.*blääääää*
:D bra nyhet: lönen kom idag! kanske kan jag konsumera bort min ångest... shopping är ju en kick, klassisk i uppmuntrings-medicin...
hilde: jo, alla nyblivna mammor vill vara värst/bäst. d finns ju ingen annan att prata med, ingen vill ju lyssna på äckliga förlossningshistorier annars... men d är jättekul med bebisar: kramiga, glada, gosiga, luktar gott(ibland) älskar dig mest, ammning är som kärlek utan svett - man blir alldeles pirrig! å sex efter är JÄTTEskojj - man är ju känsligare efteråt!!!:D:D:D:D:D:D:D
å man KAN ju göra barn, så killarna blir stålmannen å batman å hulken i-ett!:D:D:D
om familjejul: går inte att undvikas, jag laddar positiv energi innan, min morsa kan driva mig sååååå nära vannsinnets rand...:( å nu har jag en svärmor åxå som är minst lika bra på d.:(:(