• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

gable: detta är nummer 1100!!!

• Hilde

Jag är inte så hemma på familjeliv sighten... Hur hittar jag dig där?

• Hilde

Tror ni att man kan klara 2000 inlägg innan man stängs av???

• mammacatta

jag gick på sökfunktionen, men jag kanske är inloggad... annars kanske jag kan skriva i nåt inlägg... *hmmm*

• mammacatta

jag har skrivit i "föräldrar - efter förlossningen - kjejsarsnitt??"

låter d lite knepigt? äh, gable hittade mig igår, så d ska gå att söka utan att vara inloggad!

• mammacatta

hmmm, varför har de andra stängts av? på familjeliv finns d trådar m 1700 inlägg, jag tror att bara vi pratar bröllop så får vi fortsätta...

• Hilde

åhhhh åhhhh *fånflin* ni är ju så söta på kortet. Föresten konstigt, jag hade fått för mig att du skulle vara blond märkligt hur man får ideer i huvudet om folk, fast man inte har träffat dem. Måste vara för att du gillar lila

• mammacatta

*haha* jo jag har varit blond i fleera år, men tröttnade på folks nedlåtande attityd...;) sen var jag rödhårig bra länge å då skulle alla karlar hänga på en, d tröttnar man åxå på till slut:D

så, mitt bruna svall med gråa strån får nog vara "taget" resten av livet...:D

• mammacatta

nejdu hilde - solen skiner aaaldeles för mycket! trädgården skrivker efter TLC, nu ska d bli vårkase-bärande av!!!:D:D:D

kram!

Svar på tråden äntligen fredag...!